Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها که در دوران قرنطینه به سر می بریم و مراجعه حضوری به مراکز درمانی چندان منطقی به نظر نمی رسد، اهمیت رسانه های آنلاین پزشکی و اپلیکیشن هایی که در زمینه سلامت فعالیت می کنند، بیشتر مشخص می شود.

یکی از مجموعه هایی که در این دوران بسیار موفق عمل کرده است، اپلیکیشن مینت و مطالب سلامتی است که دکتر فائزه شهبازی در مجموعه مینت ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مجموعه و اپلیکیشن مینت، دستیار سلامتی بانوان است که بطور تخصصی در زمینه سلامت بانوان، به خصوص قاعدگی، جلوگیری از بارداری و زیبایی بانوان فعال است.

در هر رنج سنی که هستید، از دوران بلوغ گرفته تا دوران نوجوانی و جوانی، پس از ازدواج، اقدام به بارداری و ظهور علائم حاملگی و زایمان و پس از آن و همچین دوران یائسگی، مینت به سلامت شما کمک می کند.

اپلیکیشن مینت، که کار خود را با پریود ترکر و تقویم تخمک گذاری شروع کرده است، در مدتی کوتاه، به یکی از اپلیکیشن های معتبر در زمینه سلامت بانوان تبدیل شده است. در این اپلیکیشن با وارد کردن اطلاعاتی مانند طول دوران خونریزی، میانگین طول سیکل قاعدگی و زمان آخرین پریود، می توانید سیکل قاعدگی خود را شبیه سازی کنید و بتوانید بهتر برنامه ریزی کنید.

به عنوان مثال می توانید دوران تخمک گذاری خود را پیش بینی کنید و چنانچه قصد بارداری دارید، در این دوران رابطه داشته باشید. همچنین به کمک تست بارداری آن می توانید احتمال بارداری خود را مشخص کنید.

همچین به کمک بخش تشخیص و درمان ترشحات واژینال اپلیکیشن مینت که به کمک دکتر فائزه شهبازی ارائه شده است، می توانید بیماری هایی نظیر:

عفونت قارچی واژن یا همان کاندیدیازیس واژن باکتریایی تریکومونیازیس و سایر بیماری های مقاربتی مانند کلامیدیا و سایر بیماری های زنان

را شناسایی کنید و راهکار های درمانی آن ها را بیابید.

از دیگر خدمات اپلیکیشن مینت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

انتخاب بهترین روش جلوگیری از بارداری راهکار های عقب انداختن قاعدگی تعیین جنسیت در دوران اقدام به بارداری ( راهکارهایی وجود دارد که به کمک آن ها می توانید شانس دختر زا یا پسر زا بودن خود را بالا ببرید، این راهکارها تا 75 درصد در تعیین جنسیت جنین موثر هستند و 25 درصد مابقی به مسائل ژنتیکی مرتبط است.) نحوه مصرف قرص های اورژانسی ورزش در دوران قاعدگی درمان علائم سندروم پیش از قاعدگی راهکارهای فراموشی مصرف قرص های ضد بارداری

اپلیکیشن مینت که در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته است خود را به عنوان مرجع سلامت بانوان مطرح کند، وبسایت و شبکه های اجتماعی نیز دارد که در آن ها دکتر فائزه شهبازی به توضیح در رابطه با انواع مسائل زنان پرداخته است و سعی کرده است این موضوعات را بیانی ساده برای همه بانوان ایرانی توضیح دهد.

یکی از مسائلی که اکثر بانوان در رابطه با مطرح کردن آن مشکل دارند، موضوعات مرتبط با قاعدگی است. این مسئله به خصوص در دوران بلوغ نمود بیشتری پیدا می کند. مجموعه مینت سعی کرده است که به راحتی و کاملا واضح بحث قاعدگی را پوشش دهد تا بانوان بتوانند با بدن خود بهتر آشنا شوند و بتوانند در رابطه با این موضوعات راحت تر صحبت کنند. تجربه نشان داده است که بانوان تا در این زمینه با مشکلی مواجه نشوند، اطلاعات شان کامل نیست و ممکن است با این عدم آگاهی به بدن خود آسیب وارد کنند.

اپلیکیشن مینت را می توانید از طریق وب سایت مینت یا جست و جو در گوگل یا کافه بازار و گوگل پلی پیدا کنید و آن را در تلفن همراه خود نصب کنید و هر زمان که در رابطه با موضوعات بالا به مشکل برخوردید، بتوانید به راحتی به این اپلیکیشن مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا جهش تولید شبکه اجتماعی شاد فیلم خروج شستا وام یک میلیونی جلوگیری از بارداری علائم حاملگی تست بارداری عفونت قارچی واژن ویروس کرونا جهش تولید شبکه اجتماعی شاد فیلم خروج شستا وام یک میلیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا و جمعی از دانشجویان رشته‌های مطالعات منطقه‌ای و ژئوپلیتیک از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس بازدید کردند.

به گزارش شانا به نقل از امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، علیرضا جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در بازدید سیدیحیی رحیم‌صفوی، دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا و جمعی از دانشجویان نخبه رشته‌های مطالعات منطقه‌ای و ژئوپلیتیک و استادان دانشگاه‌های تربیت مدرس و شهید بهشتی در تشریح دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس اظهار کرد: پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس وظیفه خطیر تأمین بخش عمده‌ای از سبد سوخت کشور را عهده‌دار است و ظرفیت تولید روزانه حدود ۴۵ میلیون لیتر بنزین و اجزای بنزینی، ۱۶ میلیون لیتر نفت‌گاز و نفت سفید، ۲ هزار تن گاز مایع و محصولاتی دیگر از جمله انواع نفتا و حلال‌ را دارد.

وی ادامه داد: این پالایشگاه به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده بنزین کشور وظیفه و مأموریت خطیر تولید حداکثری و تأمین فرآورده راهبردی بنزین مورد نیاز کشور را عهده‌دار است و همچون گذشته در اولویت برنامه‌های راهبردی این پالایشگاه قرار دارد.

مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج‌فارس اظهار کرد: این شرکت در شرایطی که به‌طور مستقیم از سوی استکبار جهانی تحت تحریم قرار گرفت با شگفتی‌ توانست افزایش ۶۲ درصدی درآمدهای عملیاتی را رقم بزند و عنوان برترین شرکت ایران اسلامی را از آن خود کند.

جعفرپور افزود: شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در این مدت با تکیه بر دانش و خلاقیت‌های جوانان این مرز و بوم و برپایی رویداد تقاضامحور نسبت به شناسایی و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام کرد و افزون بر آن دومین عملیات تعمیرات اساسی واحدهای فرآیندی را به انجام رساند. راه‌اندازی واحد تصفیه هیدروژنی نفت‌گاز این پالایشگاه و افزایش یک‌صد هزار بشکه‌ای ظرفیت شیرین‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی و فراهم شدن امکان صادرات نفت سفید و افزایش تولید بنزین از دیگر دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس بوده است تا شاهد افزایش تولید، صادرات و کیفیت فرآورده‌های بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان باشیم.

وی تصریح کرد: پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس برای انجام مطالعاتی جامع با رویکرد ایجاد ارزش پایدار و توسعه زنجیره ارزش محصولات با استفاده از ظرفیت‌های موجود در پالایشگاه، برنامه جامع طرح‌های آتی توسعه‌ای را تدوین کرده و در این طرح، تولید بالغ بر ۴۵۰ هزار تن آمونیاک در سال با استفاده از هیدروژن مازاد تولیدی پالایشگاه در دستور کار قرار گرفته است که از دستاوردهای این طرح می‌توان به جلوگیری از هدررفت هیدروژن در شبکه سوخت پالایشگاه اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق، ایجاد ارزش پایدار و توسعه زنجیره ارزش محصولات همواره کسب دستاوردهای نو و ارزشمند در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس را دنبال خواهیم کرد تا شاهد درخشش بیش از پیش ایران اسلامی بر قله‌های افتخار باشیم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا نیز با تحسین دستاوردها و برنامه چشم‌انداز این پالایشگاه راهبردی کشور و با اشاره به پیشرفت‌های قابل ستاره خلیج‌فارس و شکست تحریم‌ها در این مجموعه عظیم نفتی کشور گفت: آشنایی دانشجویان با پیشرفت‌های صنعت نفت کشور امیدآفرین خواهد بود.

وی گفت: دشمنان ایران اسلامی به‌دنبال ناامیدی جوانان ما هستند، اما ما در این سفرهای علمی در پی این هستیم که حس اعتماد به نفس و اعتماد ملی، خودباوری و «ما می‌توانیم» را به منصه ظهور بگذاریم.

سرلشکر رحیم صفوی به همراه دانشجویان همراه از بخش‌های مختلف بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • فتوای رهبر انقلاب درباره مصرف داروی سقط جنین با احتمال بارداری و استشمام بوی خوش در اعتکاف
  • فواید فوق العاده انجیر در دوران بارداری (فیلم)
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • هوش مصنوعی ChatGPT دادگاهی می‌شود!
  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس