Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@19:57:06 GMT

ستاره ای که یورگن کلوپ در یوتیوب کشف کرد!

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۶۵۶۰

ستاره ای که یورگن کلوپ در یوتیوب کشف کرد!

رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید در گذشته مورد توجه لیورپول بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، آرکوری، مدیر برنامه رودریگو در مصاحبه ای مدعی شد موکلش در سن 16 سالگی مورد توجه یورگن کلوپ قرار داشته، اما سانتوس مانع رخ دادن این انتقال شده است. حالا رودریگو 19 ساله است و در تابستان گذشته با انتقالی 39 میلیون پوندی از سانتوس راهی رئال مادرید شد و در این مدت در 21 بازی 9 گل به ثمر رسانده تا بسیاری او را یکی از آینده دارترین بازیکنان دنیای فوتبال خطاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آرکوری گفت: "وقتی رودریگو اولین قرارداد حرفه‌ ایش را با سانتوس در سن 16 سالگی امضا کرد، مدیری از لیورپول با من تماس گرفت و مدعی شد گفت کلوپ در گذشته نمایش های این بازیکن را دیده و می خواهد شخصا با او ملاقات کند.

 

یورگن کلوپ برای تماشای بازی های رودریگو به سایت یوتیوب رفته، عبارت "استعدادهای برزیلی" را جستجو کرد، بازی های رودریگو در شرایطی که بسیار جوان بود نمایش داده شده بود. او به برزیل آمد و به رودیگو علاقمند شد. آنها با من تماس گرفتند و مدیر لیورپول می خواست رودریگو اولین خرید او باشد. من به انگلیس سفر کرده و به لندن رفتم زیرا لیورپول یک دفتر هم در لندن دارد. من پیشنهاد لیورپول را به رئیس سانتوس انتقال دادم که او نپذیرفت. سانتوس نمی خواست رودریگو را بفروشد، اما رودریگو اولین بار و در سن 16 سالگی مورد توجه لیورپول قرار گرفته بود."

لیورپول رودریگو گوئس یورگن کلوپ (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول رودریگو گوئس یورگن کلوپ سرمربی یورگن کلوپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟

مایکل ادواردز بزرگ‌ترین حامی محمد صلاح در لیورپول است و قصد دارد او را برای بازی در تیم آرنه اسلوت حفظ کند. 

طرفداری | با فروپاشی عجیب رابطه یورگن کلوپ و محمد صلاح، آینده وینگر مصری تحت شعاع این درگیری قرار گرفته است. 

پس از اعلام خبر تمایل لیورپول به ادامه همکاری با محمد صلاح، پل جویس، خبرنگار نزدیک به قرمزها در تایمز از علت اصلی این موضوع پرده برداشت. در حقیقت، مایکل ادواردز به شدت به وینگر مصری علاقه‌‌مند است. مدیر ورزشی سابق لیورپول که اکنون به عنوان مدیر اجرایی بخش فوتبال گروه FSG قدرت‌مندترین فرد باشگاه است، شخصا صلاح را به خدمت گرفته بود. ریچارد هیوز، مدیر ورزشی فعلی به‌زودی مذاکرات تمدید قرارداد را آغاز خواهد کرد. با وجود علاقه تیم‌های سعودی به انتقال ستاره لیورپول، صلاح در این لحظه قصدی برای خروج ندارد. سران فوتبال عربستان تا زمانی که چراغ سبزی از سوی این بازیکن دریافت نکنند، برای خرید او وارد عمل نخواهند شد. 

دیوید اورنستین در اتلتیک دقایقی پیش از علاقه لیورپول به خرید یک وینگر برای تقویت خط حمله خبر داد. مدیران لیورپول با شناسایی نقاط ضعیف تیم فعلی یورگن کلوپ که در نیم‌فصل دوم موقعیت‌های بی‌شماری را از دست داد، قصد دارند پیش از ورود آرنه اسلوت، یک گزینه تهاجمی را برای خرید مشخص کنند. محمد صلاح به عنوان بخش مهمی از افت خط آتش کلوپ در نیم‌فصل دوم به شمار می‌رود. وینگر مصری پس از مصدومیت در اردوی تیم ملی کشورش از فرم ایده‌آلش فاصله گرفت. با این وجود، با توجه به 17 گل و 9 پاس گل در فصل جاری لیگ برتر، مدیران لیورپول از صلاح به عنوان یک ستاره نام می‌برند. به همین دلیل قطع همکاری طرفین در این لحظه ایده منطقی در نظر گرفته نمی‌شود.

با وجود افت محمد صلاح از اول ژانویه، او اعداد بزرگی در بخش تهاجمی به ثبت می‌رساند

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • برای اولین بار منتشر شد: محمد صلاح به یورگن کلوپ چه گفت؟
  • صلاح در فهرست فروش لیورپول
  • برای اولین بار: صلاح به یورگن کلوپ چه گفت!‏
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!