Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: در فضای فعلی که امکان مراجعه حضوری گسترده به دستگاه قضائی وجود ندارد، برای نخستین بار در کشور زمینه ارتباط مردمی به صورت ویدئوکنفرانس به منظوررسیدگی به درخواست های متقاضیان فراهم شد.

یدالله موحد در حاشیه نخستین جلسه ملاقات مردمی به صورت ویدئو کنفرانس، افزود: این جلسه به منظور پاسخگویی به درخواست های مردم شهرستان های کرمان، سیرجان، رفسنجان، جیرفت وبم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ارزیابی مثبت از روند برگزاری ارتباط مردمی به صورت ویدئو کنفرانس، عنوان کرد: با اجرای این ایده از انجام سفرهای غیرضروری مردم این شهرستان ها به مرکز استان جلوگیری شده و ضمن توسعه سلامت درجامعه، زمینه رفع مشکلات و پیگیری درخواست های آنها در سریعترین زمان ممکن فراهم شد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان خاطرنشان کرد: در ارتباط مردمی ویدئوکنفرانس با چهار شهرستان استان کرمان، ضمن پاسخگوئی به درخواست های 50 نفر از مراجعان و صدور دستورات مقتضی قضائی، 40 نفر از مددجویان زندان ها نیز به صورت مستقیم درخواست های خود را مطرح کرده و این درخواست ها مورد رسیدگی و صدور دستورات لازم قرار گرفت.

موحد ضمن تقدیر از همکاری دادستان ها و روسای دادگستری شهرستان های شرکت کننده در نخستین ارتباط مردمی ویدئو کنفرانس، گفت: این اقدام ابتکاری، قابلیت اجرا در سراسر کشور را داشته و زمینه توسعه خدمات قضایی و تسریع رسیدگی به درخواست های مردم را فراهم کرده و در حقیقت گامی در راستای تکریم مراجعان به شمار می رود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: بیماری کووید -19 با وجود تمام محدودیت هایی که ایجاد کرده فرصتی را برای دستگاه قضائی فراهم آورده تا مبتنی بر هوشمندی، برنامه ریزی صحیح و به کارگیری فناوری های نوین تغییر نظام قضائی سنتی به نظامی مدرن و الکترونیک را محقق سازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان کروناویروس رییس دادگستری استان کرمان ارتباط مردمی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۶۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد

جاویدپور سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: سامانه تلفنی۱۱۱، سامانه اینترنتی ۱۱۱، میز خدمت و نامه‌نگاری، چهار راه ارتباطی مردم با رییس جمهور و هیات دولت در سفر به استان سمنان بود.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: بیشترین ثبت درخواست‌ها از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست ثبت شد.

وی بیان کرد: سامانه ارتباط مردم و دولت در سمنان(سامانه تلفنی ۱۱۱) با ۶۰۰ کاربر پاسخگوی شهروندان این استان برای ثبت درخواست‌ها در سفر دولت سیزدهم بود.

وی ادامه داد: ۳۰ میز خدمت در مناطق مختلف و به همت دستگاه‌های اجرایی در سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مشارکت زنان روستایی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • اجلاسیه سراسری روسای شورا‌های اسلامی کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • دادگاه های برخط گامی برای شفاف سازی است
  • ساخت و ساز غیرمجاز در زیارت گرگان پس از ۲۰ سال متوقف شد