Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با شرکت حضوری و همچنین مجازی برخی از اعضا و از جمله دکتر ولایتی روز سه شنبه ۲۷ فروردین ماه برگزار شد.

در این جلسه دکتر ولایتی ضمن ارائه موضوعات و مطالب متنوعی در خصوص شیوع کرونا در کشور و از جمله اقدامات و فعالیت های شبانه روزی که در بیمارستان مسیح دانشوری به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا انجام شد گفت: تعداد مراجعان سرپایی به بیمارستان (درمانگاه و اورژانس) مسیح دانشوری ظرف مدت 57 روز گذشته حدود 12000 نفر بوده اند که از این تعداد حدود 2500 نفر بستری شده و حدود 600 نفر نیز در بخش آی سی یو مورد درمان و مراقبت قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین تعداد فوت شدگان بستری در آی سی یو بیمارستان مسیح دانشوری را کمتر از 8% اعلام کرد و گفت: این آمار کمتر از نصف آمار فوت شدگان در برخی کشورهای دیگر است.
دکتر ولایتی افزود: طی این مدت از سوی وزارت بهداشت، مرکز مسیح دانشوری به عنوان یکی از چند مرکز کلینیکال ترایال بوده است که داروهای مرتبط نیز طی مراحل قانونی مورد استفاده قرار گرفته است.
وی همچنین با اشاره به روش پلاسمادرمانی و دریافت پلاسما از افرادی که بهبود یافتند و میزان آنتی بادی در آنها بالا رفته است و تزریق به افراد مبتلا که وضعیت عمومی آنان وخیم بوده است، گفت: نتایج اولیه به دست آمده امید بخش بوده ولی هنوز تعداد بهبود یافتگان به میزانی نیست که بتوان نتیجه قطعی را اعلام کرد.
دکتر ولایتی با اشاره به ابتلای خود و تعدادی از پرسنل بیمارستان اعم از پزشکان، پرستاران، تکنسین ها و خدمتگزاران در طول این مدت به بیماری کرونا گفت: دکتر جماعتی، دکتر کیانی و دکتر ورهرام از مدیران و پزشکان بیمارستان نیز از جمله این عزیزان بودند که به ویروس مبتلا شدند.
وی افزود: در حال حاضر و کماکان مجموعه پرسنل در حال خدمت رسانی به بیماران هستند که روزانه حدود 30 الی 40 بیمار در مجموعه بستری شده و همین حدود بیمار نیز پس از بهبودی از بیمارستان مرخص می شوند.

352 / 352 بیمارستان مسیح دانشوری کرونا علی اکبر ولایتی شورای عالی انقلاب فرهنگی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بیمارستان مسیح دانشوری کرونا علی اکبر ولایتی شورای عالی انقلاب فرهنگی مسیح دانشوری دکتر ولایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندوان یکطرفه شد

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به علت حجم‌ سنگین ترافیک خودروها، این محور دقایق پیش از سمت جنوب به شمال یکطرفه شد.

به گزارش مشرق، سرگرد محمد احمدی افزود : این تصمیم تا زمان تخلیه بار ترافیکی این محور کوهستانی و پرتردد از سوی پلیس راه فراجا و مازندران اتخاذ و اجرا شده است.

وی به کابران جاده ای توصیه کرد که قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله رعایت فاصله طولی و توجه کافی با جلو را در این محور کوهستانی و پرتردد کشور رعایت کنند تا خاطره خوبی از سفر خود و خانواده شان رقم بزنند.

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون حوادثی مبنی بر وقوع تصادفات و حوادث طبیعی در این محور گزارش نشده است.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می رسد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • کندوان یکطرفه شد
  • کبد بیمار یزدی نجات بخش جان هم‌وطنی دیگر شد
  • باور دانشمندان درباره میزان هوش «تی‌رکس‌ها» دگرگون شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • کاهش سرقت در اردبیل