Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:04:18 GMT

سارقان لوازم خودرو با ۴۵ فقره سرقت در کرج دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۶۶۳۷

سارقان لوازم خودرو با ۴۵ فقره سرقت در کرج دستگیر شدند

سردار سید جعفر حسینی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در پی افزایش سرقت لوازم خودرو در سطح حوزه کلانتری ۴۶ دهقان ویلا، بررسی موضوع در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

با افزایش گشت های انتظامی و انجام اقدامات پلیسی، در نهایت چهره یکی از متهمان که از سارقان سابقه دار سطح حوزه بوده مورد شناسایی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسینی افزود: درادامه ماموران با انجام اقدامات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم را در محدوده دهقان ویلا شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را به همراه ۲ نفر از همدستانش در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل اختفا متهمان تعداد زیادی لوازم خودرو از قبیل ضبط و پخش، باتری خودرو و تعدادی ابزار آلات کشف شد.

جانشین انتظامی استان البرز یادآورشد: در تحقیقات تکمیلی ماموران، متهمان که چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند به ۴۵ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کردند.

وی با بیان این که تحقیقات بر روی این پرونده ادامه دارد تصریح کرد: پس از تکمیل پرونده متهمان با هماهنگی مقام قضائی برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

برچسب‌ها البرز سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران البرز سرقت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۶۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سه نفر سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و اعتراف آن‌ها به ۲۲ فقره سرقت در شهرستان تاکستان خبر داد.

‌سردار علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان تاکستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و مراقبت‌های شبانه روزی، سرانجام موفق شدند سرنخی از ردپای یک سارق سابقه دار را در وقوع این سرقت‌ها به دست آورند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس پس از تحقیقات فنی و تخصصی سارق و دو همدست وی را شناسایی و دستگیر کردند، گفت: این سارقان در بازجویی‌های انجام گرفته، به ۲۲ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری یک خریدار اموال مسروقه و کشف ۲۲ دستگاه انواع موتور سیکلت سرقتی در بازرسی از مخفیگاه او در ادامه این عملیات پلیسی خاطرنشان کرد: تمام موتور سیکلت‌های سرقتی کشف شده و پس از شناسایی مالباختگان به آن‌ها تحویل داده شد و متهمان دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار ابراهیمی به شهروندان توصیه کرد، ضمن تجهیز موتور سیکلت خود به وسایل ایمنی و ضد سرقت مناسب، از پارک موتور سیکلت و دیگر وسایل نقلیه در مکان‌های خلوت و بدون روشنایی کافی خودداری کنند.

کد خبر 751487

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند