Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@02:50:27 GMT

مصدوم شدن یک محیط بان در حمله مسلحانه 4 فرد نقابدار

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۶۸۱۴

مصدوم شدن یک محیط بان در حمله مسلحانه 4 فرد نقابدار

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گتوند گفت: یکی از محیط بانان گتوند در حمله مسلحانه چهار فرد نقابدار به یک پاسگاه محیط بانی در این شهرستان مصدوم شد.

قدس آنلاین: عبدالحسین کریمی افزود: چهار فرد مهاجم نقابدار به صورت مسلحانه به علت نامعلومی به پاسگاه محیط بانی اداره حفاظت محیط زیست در نزدیکی روستای دو پیران در بخش مرکزی شهرستان گتوند حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در کنارپاسگاه محیط بانی یک زنبوردار در حال فعالیت است، افزود: مجرمان با طناب دست و پای زنبور دار را بستند و از خودروی مدل تیگو اروندی وی برای این حمله استفاده کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گتوند ادامه داد: این مجرمان پس از حمله به این پاسگاه، سید امین هادی‌پور محیط بان ۳۷ ساله این اداره را با اسلحه شکاری از ناحیه پا مصدوم و از منطقه متواری شدند، اما موفق به سرقت خودروی زنبوردار نشدند.

کریمی افزود: محیط بان مصدوم برای مداوا با یکدستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی شهرستان گتوند به بیمارستان خاتم الانبیاء شوشتر منتقل و پس از اقدامات اولیه برای ادامه درمان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شد.

وی با بیان اینکه حال عمومی محیط بان مساعد است، افزود: تاکنون افراد مهاجم دستگیر نشده‌اند و پیگیری برای دستگیری مجرمان و علت این حمله از طریق دستگاه قضایی در حال انجام است.

به گزارش ایرنا هفت هزار هکتار منطقه حفاظت شده در شهرستان گتوند وجود دارد.

نوزدهم فروردین ماه نیز درگیری صیادان غیرمجاز با ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شوشتر به مجروح شدن فرمانده یگان حفاظت اداره کل محیط زیست خوزستان، رئیس و یکی از محیط بانان شوشتر منجر شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شکارچی متخلف محیط بان مجروح و زخمی حفاظت محیط زیست شهرستان گتوند محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۶۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: وضعیت تالاب هامون بهتر خواهد شد و اکنون حدود ۵۰ درصد تالاب آب‌گیری شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان محیط زیست، علی سلاجقه در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره حقابه هیرمند اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که با هیئت حاکمه افغانستان در خصوص حقابه هیرمند داشته‌ایم، حدود ۶۰ میلیون متر مکعب رهاسازی آب صورت گرفته است.

وی افزود: سیلاب‌ها در منطقه به ما کمک می‌کنند تا هامون شرایط بهتری پیدا کند و امیدواریم با رایزنی‌هایی که در حال انجام آن هستیم، بتوانیم انحرافی که روی این رود وجود دارد را مسدود کنیم.

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست خاطرنشان کرد: وضعیت تالاب هامون بهتر خواهد شد و اکنون حدود ۵۰ درصد تالاب آب‌گیری شده است.

کد خبر 749681

دیگر خبرها

  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند
  • حفاظت از حیات وحش مناطق آزاد نیازمند اجرای قرق اختصاصی است
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • آبرسانی به وحوش منطقه حفاظت شده پروند سبزوار آغاز شد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست