Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@02:56:45 GMT

انهدام باند سارقان یک میلیاردی احشام در فاروج

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۶۹۰۵

انهدام باند سارقان یک میلیاردی احشام در فاروج

خراسان شمالی-فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از انهدام باند سارقان احشام به ارزش یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله نوروزی با اعلام جزئیات این خبر گفت: در اعلام خبری مبنی بر وقوع سرقت احشام در شهر تیتکانلو، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام مستمر اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان پرونده محل اختفای متهمان را شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی، اعضای این باند حرفه ای که ۵ نفر بودند دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به سرقت ۱۳ راس دام اعتراف کردند، یاد آور شد: با بررسی بعمل آمده ارزش احشام سرقت شده یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق حرفه ای منزل

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از دستگیری یک نفر سارق حرفه ای و کشف ۳۰۰ میلیون ریال وسایل منزل در عملیات غافلگیرانه پلیس خبر داد

سرهنگ یدالله نوروزی با اعلام جزئیات این خبر گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد سرقت منزل توسط یک سارق حرفه ای در حاشیه شهر فاروج، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در ابتدا اقدامات فنی و تخصصی خود را با رصد لحظه ای مکان وقوع سرقت آغاز کردند، افزود: با تلاش مستمر ماموران در نهایت این فرد شناسایی و در عملیات غافلگیرانه ماموران، در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در بازجویی های بعمل آمده به سرقت ۳۰۰ میلیون ریال وسایل منزل اعتراف کرد، یاد آور شد: در نهایت متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سارق احشام دستگیری سارق فاروج ۳۰۰ میلیون ریال حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: ۲ سارقی که در یک فقره سرقت از یک کارگاه صنعتی اقدام به سرقت اموالی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال کرده بودند، توسط پلیس آگاهی شهرستان شناسایی و دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،  سردار حمید هداوند در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از شرکت صنعتی در اشتهارد و به سرقت رفتن اموالی به ارزش 300 میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی محل وقوع سرقت و  با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی، 2 نفر در این رابطه که از مدیران و کارکنان این شرکت صنعتی بودند، شناسایی و پس از چندین روز کار عملیاتی محل اختفاء متهمان کشف شد.

کشف خودروهای 150 میلیاردی قاچاق در البرز دستگیری عامل اخلال در نظام اقتصادی با 8 هزار میلیارد تخلف ارزی تخلف ارزی 30میلیاردی یک شرکت داروسازی در البرز

فرمانده انتظامی استان البرز اظهارداشت: ماموران پس از اطمینان از حضور متهمان در محل ردزنی شده،  به محل اختفاء آن ها  اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان  را دستگیر کردند.

این مقام ارشد  انتظامی تصریح کرد: با اعتراف متهمان به جرم خود، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • انهدام باند سرقت حرفه‌ای سیم و کابل برق در فرخ شهر
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند