Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از فروش اینترنتی بلیت ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری در استان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهندهمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان  با اشاره به اینکه این اقدام به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور لزوم حفظ فاصله گذاری اجتماعی اجرا شده است، افزود: از ابتدای خردادماه امسال فروش بلیط های مسافری به شکل حضوری در محل پایانه ها ممنوع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پناهنده ادامه داد: مسافران می توانند از تاریخ یاد شده برای خرید بلیط به پایگاه های اینترنتی مراجعه کنند و برنامه ریزی بهتری برای سفر داشته باشند.

وی گفت: مسافران باید قبل از حضور در پایانه زمان حرکت اتوبوس، نوع وسیله نقلیه، قیمت اتوبوس و محل صندلی خود را به طور کامل بررسی و با تصمیم گیری آگاهانه نسبت به خرید اینترنتی بلیط اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، تامین سلامت بیشتر مسافران و کارکنان شرکت های حمل و نقل و ارتقای سطح خدمات را از جمله مزایای این طرح برشمرد و یادآور شد: هم اکنون به شکل مستمر ضدعفونی و گندزدایی اتوبوس‌ها و همچنین خودروهای سواری بین‌راهی انجام می شود.

پناهنده در ادامه با تأکید بر اینکه مسافران در اتوبوس‌ها باید فاصله را رعایت کنند و رانندگان نیز باید به اجرای این مهم توجه ویژه داشته باشند، ابراز داشت: شرکت‌های مسافربری موظف هستند بین مسافران، ماسک و دستکش توزیع کنند و بسته‌های تغذیه نیز به شکل استریل و دربسته در اختیار مسافران قرار بگیرد.

وی افزود: هم اکنون در استان همدان 300 دستگاه اتوبوس، 900 دستگاه مینی بوس و 650 دستگاه سواری کرایه زیر نظر این اداره کل مشغول  فعالیت هستند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای بلیط اتوبوس راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن سوخته‌سرایی اظهار کرد: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

وی ادامه داد: مسافران این قطار با مینی بوس از بندرگز در حال جابه جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

سوخته‌سرایی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

کد خبر 6087344

دیگر خبرها

  • جزئیات پرداخت تسهیلات ارزی برای واردات اتوبوس
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی