Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@17:33:26 GMT

جریمه در انتظار خودروهایی که پلاک‌شان پشت شیشه است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۷۰۰۶

جریمه در انتظار خودروهایی که پلاک‌شان پشت شیشه است

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور از جریمه شدن خودرو در صورت قرار گرفتن پلاک انتظامی خودرو در پشت شیشه خبر داد.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور با اشاره به اینکه گاهی دیده می شود رانندگان خودروهای سواری پلاک انتظامی خودرو را در پشت شیشه نصب می کنند، اعلام کرد: قراردادن پلاک انتظامی خودروها به غیر از محل نصب تعبیه شده خلاف قانون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ورود به شهرها فقط با پلاک و بیمه‌نامه مربوط به همان شهر

همچنین مطرح کرده است که در صورتی که رانندگان، پلاک انتظامی خودرو را به غیر از محل مناسب تعبیه شده مانند پشت شیشه قرار بدهند، تخلف بوده و جریمه خواهند شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه رعایت قوانین و مقررات نظم عمومی را به ارمغان می آورد، افزود: امید است با رعایت قوانین از سوی شهروندان شاهد نظم عمومی در پایتخت باشیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید مشرق پلیس راهور اخبار حوادث پلیس پلیس آگاهی پلیس تهران پلاک خودرو پلاک ماشین پلاک انتظامی خودرو پشت شیشه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۷۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان زاوه گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی محور دولت آباد به باخرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون حامل بار دام، مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.   سرهنگ اکبر محمدزاده افزود: مأموران انتظامی در بررسی مدارک راننده و در بازرسی از این کامیون، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق فاقد هر گونه مجوز حمل را کشف کردند.   وی با بیان اینکه ارزش احشام کشف شده بنا بر نظر کارشناسان حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: مأموران یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • برچسب شیشه هیوندای در تابستان به دادتان می‌رسد!
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها