Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@14:41:16 GMT

لائوتارو- بارسلونا؛ فقط به یک شرط!

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۷۱۱۱

لائوتارو- بارسلونا؛ فقط به یک شرط!

اینتر به آسانی اجازه جدایی لائوتارو مارتینز را نخواهد داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تردیدی نیست که لائوتارو مارتینز، مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر مهم ترین هدف بارسلونا در بازار نقل و انتقالات محسوب می شود. اما نشریه کوریره دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد اینتر علاقه ای به مذاکره با بارسا ندارد و تنها اگر باشگاه اسپانیایی بند آزادسازی قرارداد لائوتارو را پرداخت کند، انتقال او به نوکمپ ممکن خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر آرامش دارد زیرا لائوتارو مارتینز با این باشگاه شناخته شده، اما با این حال مهاجم آرژانتینی پیشنهاد تمدید قرارداد را نپذیرفته و مشتاق بازی کردن کنار لیونل مسی در بارسلونا است. به محض پایان بحران ویروس کرونا، استیون ژانگ با لائوتارو دیدار خواهد کرد. این قرار ملاقات اهمیت زیادی خواهد داشت و در صورت ابراز تمایل مهاج ارژانتینی به انتقال به نوکمپ، این پرونده روند سریع تری خواهد رفت. بند آزادسازی لائوتارو در طی دو هفته اول ژوئن رقم 111 میلیون یورو است، اما بارسا می خواهد با مذاکره توافق بهتری داشته و با انتقال بازیکن به اینتر این رقم را کاهش دهد.

نام بازیکنانی چون آرتورو ویدال، ایوان راکیتیچ، نلسون سمدو، عثمان دمبله و حتی آنتوان گریزمان برای انتقال به اینتر مطرح شده و ارچه به عنوان مثال نراتزوری علاقمند به خرید ویدال است، اما خواهان انتقالی جداگانه بوده و در مورد لائوتارو مارتینز فقط پول نقد می خواهد. بدین ترتیب به نظر می رسد کار بارسلونا برای خرید این بازیکن آسان نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لائوتارو فوتبال اینترمیلان بارسلونا لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۷۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)

دو گل از هاکان چالهان اوعلو باعث شد اینتر در خانه تورینو را شکست دهد.

دانلود (61.3MB)

دیگر خبرها

  • یک سال پیش در چنین روزی؛ اولین بازی لامین یامال برای بارسلونا / فیلم
  • جشن قهرمانی تیم اینتر در شهر میلان / فیلم
  • خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • اینتر - تورینو؛ ترکیب رسمی
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد