Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@23:45:13 GMT

بازدید نماینده ولی فقیه از شهرهای ساحلی مازندران

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۷۱۵۷

بازدید نماینده ولی فقیه از شهرهای ساحلی مازندران

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی با حضور در شهرستان های محمودآباد ، فریدونکنار و بابلسر از نزدیک با عملکرد ستاد مقابله با کرونا این شهرستان ها آشنا شد.

وی  از اقدامات انجام شده  توسط فرمانداران ، نیروهای سپاهی و بسیجی ، شهرداری ها و ائمه جمعه  قدردانی کرد و گفت :  این اقدامات تا پایان ریشه کن شدن ویروس کرونا باید ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسات در خصوص رزمایش مواسات که قرار است برای کمک به نیازمندان در شهرستان های استان برگزار شود ، تبادل نظر شد.

رزمایش مواسات یا همان کمک مومنانه همزمان با سراسر کشور در استان مازندران  با تاکید بر لزوم فرهنگ تقسیم شادی در دوران بحران کرونا در ۲۴ فروردین ماه با هدف جهش خیراندیشی برای کمک به خانواده های نیازمند آغاز شد.

 در این رزمایش قرار است با شناسایی افراد نیازمند و افراد خسارت دیده در بحران کرونا تا آغاز ماه مبارک رمضان  ،بسته های معیشتی به صورت یکپارچه توزیع  شود.

شیوع ویروس کرونا در مازندران از سی ام بهمن ماه با شناسایی ۲ بیمار در بابل شروع شد. این بیماری پس از یک دوره سه هفته ای از زمان شیوع ، در اواخر اسفند ماه به نقطه پیک رسید و از سوم فروردین ماه هم کاهشی شد که همچنان ادامه دارد.

 همچنین بر اساس اخرین گزارش مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران تاکنون ۲۴ هزار و ۴۶۰ کارگر در استان ببر اثر شیوع ویروس کرونا بیکار شدند.

بر اساس آخرین گزارش دانشگاه علوم پزشکی مازندران ، هم اکنون ۵۰۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های این استان بستری هستند

برچسب‌ها ویروس کرونا فریدونکنار محمودآباد نماینده ولی فقیه مازندران بابلسر پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا فریدونکنار محمودآباد نماینده ولی فقیه مازندران بابلسر ویروس کرونا فریدونکنار محمودآباد نماینده ولی فقیه مازندران بابلسر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۷۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: مأموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل و سرجنگلبانی سرخرود در راستای مقابله با قاچاق چوب، از کارگاه‌های چوب‌بری و مراکز دپو و خرید و فروش چوب بازدید کردند.

در جریان این بازدید سرزده، مأموران منابع طبیعی موفق به کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق شدند.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی در هرمزگان منصوب شد
  • تعهد و تقوای سیاسی از شاخصه های نماینده در تراز انقلاب است
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • خلاصه بازی پرسپولیس 2 - نساجی مازندران 1
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!