Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم از طراحی سامانه مهک در قم خبر داد و گفت: این سامانه در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در قم طراحی‌شده است. ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمد گلفشان امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری برگزار شد، از طراحی سامانه مهک در قم خبر داد و اظهار داشت: این سامانه در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر در قم طراحی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم با بیان نحوه فعالیت این سامانه گفت: سامانه مهک در زمینهٔ توزیع اقلام معیشتی به نیازمندان بوده است که بعد از شناسایی افراد ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه انجام می‌شود.

از گوشه و کنار ایلام| کمک به اقشار ضعیف و کم درآمد در ایلام / تهاتر ‌66 میلیارد ریالی بدهی دولت به پیمانکاران ‌رزمایش "کمک مومنانه" برای خدمت رسانی به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا در استان خراسان جنوبی آغاز شددرخواست جهانگیری از مردم و خیّران برای یاری هلال احمر در کمک به اقشار بی‌بضاعت

وی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر استان قم به همه بیماران خاص تعدادی ماسک و محلول‌های ضدعفونی در اختیارشان قرا رداد، افزود: همچنین تعدادی از بیماران کرونا که نیاز به کمک مالی داشتند را به سامانه سخا معرفی کردیم.

گلفشان با اشاره به نحوه توزیع اقلام اهدایی از چین ابراز کرد: قرار بود این لباس‌ها را به دانشگاه علوم پزشکی تحویل دهیم، اقلام ماسکی و محافظتی نیز بین افراد نیازمند توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر قم در پایان خاطرنشان کرد: دو هزار دست لباس محافظتی نیز اهدایی از طرف کشور چین بوده که آماده‌ایم این لباس‌ها را تحویل دانشگاه علوم پزشکی بدهیم.

انتهای پیام/451/ ز

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر اقشار آسیب آسیب پذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: سقوط به دره و جان باختن یک نفر در اتوبان قزوین - تنکابن ۶ کیلومتر بعد از روستای اکبر آباد به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه محمدیه جمعیت هلال احمر شهرستان البرز به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند گفت: این حادثه  یک فوتی برجای گذاشت که پس از ارزیابی، نجاتگران فرد فوت شده را به منطقه امن منتقل کردند و تحویل مقامات ذی صلاح دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار