Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری- اخیرا ویدیویی در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد که در آن گروهی در حین حمل تابوت، می رقصند. این ویدیو در عین عجیب بودن، بسیار مورد توجه قرار گرفته است اما رقصیدن با تابوت، یک سنت در غنا است.

به نقل از کادنا سر؛ رقص تابوت یکی از مراسم های سنتی کشور غنا است که سال ها اجرا می شود. آنها معتقد هستند که با رقص زیر تابوت، روح مرده شاد شده و همچنین از غم بازماندگان کاسته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع منجر به ایجاد شغلی به عنوان گروه رقص خاکسپاری شده است. بنجامین آیدو، رهبر این گروه است و تاکنون بیش از 100 نفر را برای این کار آموزش داده است. او به فوتبال نیز علاقه مند است. آیدو گفت:

باشگاه مورد علاقه من، بارسلونا و بازیکن محبوب من، لیونل مسی است. شیوه بازی و گل های او را بسیار دوست دارم. مسی خودخواه نیست و این بسیار اهمیت دارد. عاشق فوتبال هستم و به شدت بارسا را دوست دارم. البته بیشتر از مسی خوشم می آید. او یک رهبر واقعی است. بارسلونا بدون مسی، عناوین و افتخارات کنونی را نداشت. عاشق او هستم. همچنین دوست دارم با بارتومئو دیداری داشته باشم. او واقعا رئیس موفقی است.

رقص تابوت؟ نظر ما این است که مرگ را باید جشن گرفت. مراسم خاکسپاری حتی از جشن تولد هم باید شادتر باشد. این کار را انجام می دهیم تا به یاد داشته باشیم که میت، چه کارهایی در زندگی اش انجام داده است. از گریه متنفر هستم. از اینکه این حرکت ما جهانی شد، بسیار خوشحال هستم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست

زآهم آتش به خانه افتاده ست وز دل این یک زبانه افتاده ست   اشکم ازخانه بس که بیرون ریخت رخنه در آستانه افتاده ست   ازدو چشمت که شوخ و فتنه گرند فتنه ها در زمانه افتاده ست   قصد تو آزمودن تیغ است قتل عاشق بهانه افتاده ست   زان میان در کمر نشانی نیست سخنی درمیانه افتاده ست   نیست آن شاخ گل که بلبل را شعله درآشیانه افتاده ست   جامی از باده صبوح بماند بس که مست شبانه افتاده ست کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امروز با سعدی: دست در خون عاشقان داری امروز با جامی: حریفان باده‌ها خوردند و رفتند امروز با جامی: پدری با پسری گفت به قهر

دیگر خبرها

  • طرح نور یک کار جهادی و انقلابی است
  • طرح نور در چارچوب اعتقاد و بصیرت جاری شده است
  • آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • اعتراضات دانشجویان طرفدار فلسطین، تهدیدی برای یهودیان نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند