Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@00:10:47 GMT

وقوع سیلاب ۲۵ فروردین قم بی‌سابقه بود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۷۶۴۳

وقوع سیلاب ۲۵ فروردین قم بی‌سابقه بود

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بهشتی غروب چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، با اشاره به بارش شدید ۲۵ فروردین ماه در قم و ایجاد سیل و آبگرفتگی در ورودی قم از سمت جاده اراک، اظهار کرد: این موضوع در قم سابقه نداشت، پس از وقوع سیل در این نقطه حدود یک ساعت محور دچار ترافیک شد که با تلاش‌های صورت گرفته مشکل رفع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس اطلاعات هواشناسی میزان بارندگی در این روز ۱۰ میلی متر بود اما میانگین بارندگی در شرق استان حدود ۲۰ میلیمتر ثبت شده است، این سیلاب حاصل از این بارندگی اگرچه خسارت جانی به همراه نداشت اما مسیر راه آهن به سمت جنوب را حدود ۲۴ ساعت مسدود کرد.

به گفته معاون استاندار قم، در مسیر ورودی قم از سمت جاده اراک در سال‌های گذشته کانالی وجود داشته که سیلاب را به رودخانه هدایت می‌کرده که در سال‌های اخیر مسدود شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کانالی در مسیر سیلاب توسط راهداری و شهرداری ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: با تدابیر اندیشیده شده به نظر می‌رسد برای بارندگی پیش رو مشکلی نخواهیم داشت.

بهشتی به آبگرفتگی های سطح شهر در بارندگی‌های اخیر اشاره کرد و گفت: اگرچه شهرداری اقدامات زیادی برای حل این مشکل انجام داده با این وجود با هر بارندگی در سطح شهر با مشکلاتی مواجه می‌شویم.

کد خبر 4901836

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن بهشتی قم استانداری قم وقوع سیلاب ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا شیراز شهرکرد نیمه شعبان بارش باران بیرجند گرگان ایلام قزوین استانداری قزوین جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۷۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین

تین نیوز

گمرک ایران اعلام کرد: ترانزیت خارجی از مسیر ایران در اولین ماه از سال ۱۴۰۳ با تدوام شیب افزایشی در ماه های اخیر، به رقم یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، طبق اعلام روابط عمومی گمرک ایران، این میزان ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان ترانزیت خارجی در مدت یاد شده از مبدا گمرکات پرویزخان در استان کرمانشاه، شهید رجایی و باشماق در استان کردستان انجام گرفته است.

این گزارش می افزاید: در فروردین ماه سال جاری، ۴۸۶ هزار تن کالا از مبدا گمرک پرویزخان، ۳۷۷ هزار تن از مبدا گمرک شهید رجایی و ۲۰۳ هزار تن از مبدا گمرک باشماق ترانزیت شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • فوت ۳۹ نفر در حوادث جوی از ابتدای سال تا ۱۵ اردیبهشت
  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • بارندگی‌های بی سابقه در استان یزد
  • بارندگی‌های استان در ۲۵ سال اخیر بی سابقه بوده است 
  • شبکه آب ۲۸ روستای سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان متصل شد
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۰ کشته برجای گذاشت
  • فوت یک نفر در پی وقوع سیلاب در روستای مرزی لانو
  • تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • قیمت پراید «عجیب» شد/ گرانی بی‌سابقه قیمت خودرو در بازار
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین