Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، بیش از ۹۲۰۰ پرستار آمریکایی تاکنون به ویروس کرونا آلوده شده‌اند. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا طی برآوردهای اولیه به این آمار دست یافته است.

این گزارش این را هم گفته که احتمالا آمار واقعی بسیار بیشتر از این تعداد باشد.

 معاون مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا در این‌باره گفت: «من فکر می‌کنم همه ما یاد گرفته ایم که این ویروس تهدیدی بسیار بزرگتر از تصور ما بوده است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: «این ویروس سریعتر از آنچه انتظار می‌رفت گسترش یافته است. علت این موضوع به خاطر این است که تا مدت‌ها متخصصان نمی‌دانستند که افرادی بدون هرگونه علامتی می‌توانند به این ویروس آلوده شده باشند».

او گفت: «نقشی که عفونت بدون علامت در شیوع این ویروس بازی می‌کند، مورد غفلت کارشناسان از همان ابتدا قرار گرفته بود».

این آمار مرکز پیشگیری از بیماری در آمریکا بر اساس داده‌های ارسال شده از ۵۰ ایالت است. این داده‌ها از ۱۲ فوریه تا ۹ آوریل گردآوری و بررسی شده است. ویروس کرونا همچنان در آمریکا قربانی می‌گیرد و ایالت نیویورک با ثبت روزانه بیش از ۷۰۰ مورد مرگ ناشی از کرونا بدترین آمار را از آن خود کرده است. مجموع مبتلایان جهانی هم از مرز ۲ میلیون نفر عبور کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا کرونا در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبرز درویش، با بیان اینکه، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضائی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.

وی افزود: این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متأسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملاً غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.

وی ادامه داد: این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.

کد خبر 6089661

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • اکثر آمریکایی‌ها به نتانیاهو اعتماد ندارند
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی