Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، «علی آقامحمدی» که ریاست کارگروه ارزیابی رسانه ای مدیریت بیماری کرونا را بر عهده دارد، این مطلب را  چهارشنبه در سومین نشست این کارگروه در سالن پبامبر اعظم (ص) وزارت کشور در جمع مسوولان و نمایندگان رسانه ها و دستگاههای اجرایی عضو بیان کرد.
وی گفت: سلامت همچون تامین امنیت، غذا و مسکن از نیازهای اولیه همه شهروندان و حتی مهمتر از آنها است و با شیوع ویروس کرونا در جهان، اهمیت نقش رسانه ها در حفظ سلامت فردی و عمومی هر چه بیشتر آشکار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: این وضعیت ایجاب می کند که رسانه ها برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه ای برای پاسخ به دغدغه های مردم در حوزه سلامت داشته باشند.
وی گفت: همه  رسانه ها و به ویژه صدا و سیما مسوولیت سنگینی در تقویت نظام سلامت کشور بر عهده دارند و همان طور که مساله هواشناسی وارد مقوله بخش خبر در رسانه ها شده؛ باید حوزه سلامت نیز در برنامه های آنها  جایگاه خود را پیدا کند.
آقامحمدی با تاکید بر اینکه هیچ چیز از سلامت جامعه مهم تر نیست، اهمیت مساله پیشگیری را در این زمینه یادآور شد و اظهار داشت:  همواره پیشگیری بهتر از درمان است و به همین دلیل، باید در برنامه های خبری و رسانه ای، اطلاعات و آگاهی عمومی نسبت به حوزه های پزشکی و مساله سلامت عمومی تقویت شود.
رییس کارگروه ارزیابی رسانه ای مدیریت بیماری کرونا در بخش دیگری از سخنانش، به وضعیت اشتغال و بیکاری در کشور در شرایط کنونی اشاره و اظهار کرد: در وهله اول، باید اطلاعات جامع شغلی از همه افراد جامعه داشته باشیم تا بتوانیم متناسب با این اطلاعات سیاستگذاری کنیم.
وی افزود: امروز باید ببینیم چند درصد شغل های رسمی و غیر رسمی در فضای کرونایی کشور آسیب دیده و چه شغل هایی فعال شده اند و بر اساس اطلاعات جامع، برای همه این گروهها برنامه و هدف داشته باشیم.
آقامحمدی همچنین با اشاره به اینکه بررسی ها نشان می دهد جمعیت ایران تا سال ۲۰۴۰ میلادی وارد دوره پیری خواهد شد، تصریح کرد: برای همین، باید از جمعیت جوان فعال کنونی کشور نهایت بهره برداری را داشت. جمعیت جوان کشور یک موهبت است و باید با فعال کردن این طیف جمعیتی به تولید ثروت در کشور بپردازیم.

برچسب‌ها سواد رسانه ای بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سواد رسانه ای بهداشت و سلامت سواد رسانه ای بهداشت و سلامت رسانه ها رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از خبرگزاری های ایران
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا