Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شکست رایزنی‌های دو حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو و آبی- سفید به ریاست بنی گانتز برای تشکیل دولت ائتلافی خبر دادند.

بر این اساس، فرصت گانتز برای تشکیل دولت ائتلافی به شکست انجامید. اکنون کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) ۲۱ روز فرصت دارد فردی دیگر را برای تشکیل کابینه مامور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت شکست کنست در معرفی نامزدی برای پست نخست وزیری، باید برای چهارمین بار پیاپی در سرزمین‌های اشغالی انتخابات برگزار شود.

پیش‌تر روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به مدت دو روز به نتانیاهو و گانتز فرصت داده بود برای تشکیل دولت ائتلافی به توافق برسند. مذاکرات دو طرف به دلیل تلاش نتانیاهو برای انتصاب مقامات قضایی به بن بست خورد. نتانیاهو متهم به فساد و ارتشا است و سه پرونده در سیستم قضایی این رژیم دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو برای تشکیل دولت ائتلافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو حماس: نتانیاهو به دنبال توافق نیست

یکی از رهبران حماس گفت که این جنبش با جدیت در حال تعامل با آتش بس است و این رژیم اسرائیل است که به دنبال آتش بس نیست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌ حسام بدران، یکی از رهبران حماس در گفتگو با «الجزیره مباشر» تاکید کرد که با قضیه مذاکرات آتش‌بس با جدیت تعامل می‎کنیم و مصمم به دست‌یابی به توافقی هستیم که به پایان رنج و دردهای ملت فلسطین منجر شود.

حسام بدران اظهار داشت که نتانیاهو و دولت تندرو او به عمد مانع رسیدن به توافق آتش‌بس می‌شوند و محاسبات نتانیاهو مرتبط با شخص او و آینده سیاسی‌اش است و او قصد دست‌یابی به توافق را ندارد.

بدران گفت: آنچه در این دور از مذاکرات در قاهره به ما ارائه شد، بهتر از پیشنهادات قبلی است. عضو دفتر سیاسی حماس بیان کرد که ما از طریق واسطه‌ها با دولت آمریکا در ارتباط هستیم نه به طور مستقیم.

عضو جنبش حماس همچنین گفت: «ما خواستار آن شدیم تا ترکیه و روسیه نیز به عنوان ضامن هر گونه توافق با رژیم اشغالگر باشند.»

حماس: پایان هر توافقی باید تضمین‌کننده آتش‌بس دائمی باشدنتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می‌رسد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عضو حماس: نتانیاهو به دنبال توافق نیست
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود
  • نتانیاهو نمی‌تواند برای دستیابی به توافق تصمیم بگیرد
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • فرصت‌سنجی سناریوهای تعامل آمریکا در آینده جنگ غزه
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • ابعاد رویکرد آمریکا و رژیم صهیونیستی در غزه
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • یک هفته کار کردیم تا اینطور از دورتموند گل نخوریم!