Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: با پیگیری‌های انجام شده تا پایان هفته دومین مرحله از کارت هدیه یک میلیونی به دستفروشان بر اساس کد ملی، نوع فعالیت و محل کاری آنها پرداخت خواهد شد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۲ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

زهرا نژاد بهرام در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اینکه در شرایط بحران باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرد، گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور در اواخرا سال قبل، رایزنی‌های با آقای فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انجام گرفت و در پی آن به 4 هزار 34 نفر از دستفروشانی که شناسایی شدند، مبلغ یک میلیون تومان کارت هدیه داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته با رئیس بنیاد مستضعفان برای پرداخت دومین مرحله از کمک‌ها به دستفروشان اظهار کرد: بر همین اساس به صورت حضوری و تلفنی این مسئله از طریق رئیس بنیاد پیگیری شد و طبق وعده داده شده از سوی رئیس بنیاد  تا پایان هفته جاری 5 هزار کارت بانکی با رقم میلیون تومان و در کل با رقم 5 میلیارد تومان در اختیار مدیریت شهری قرار می‌گیرد و  دومین مرحله از کمک‌ها به این افراد پرداخت شود.

نژادبهرام درباره تعداد دستفروشانی که در این مرحله از این کمک‌ها بهره‌مند خواهند شد، توضیح داد: بر اساس توافقی که با بنیاد شده است لیست 5 هزار نفری از دستفروشان به همراه نوع فعالیت، کدملی و محل دستفروشی آماده شده است که البته این کار با محوریت معاونت خدمات شهری و توزیع کارت‌ها توسط شهرداران 22 منطقه تهران انجام می‌شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران  گفت: پیشنهاد این طرح سال گذشته از سوی بنده مطرح شد و خوشبختانه مورد موافقت ریاست بنیاد مستضعفان انجام گرفت و در ادامه نیز مکاتبات لازم برای این مسئله بین حناچی شهردار تهران و فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انجام گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در فرایند شناسایی دستفروشان برای دریافت کارت هدیه همه تلاش شده است که دقت لازم صورت گیرد.

هدیه 500 هزار تومانی بنیاد مستضعفان به خانواده‌های فاقد شناسنامه در سیستان و بلوچستانپرداخت مرحله دوم کمک بنیاد مستضعفان به دستفروشان تا پایان هفتهگزارش/ اقدامات قابل تقدیر بنیاد مستضعفان و کمیته امداد برای کمک به نیازمندان و مددجویان در روزهای کرونایی

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بنیاد مستضعفان ویروس کرونا شورای شهر تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان ویروس کرونا شورای شهر تهران بنیاد مستضعفان ویروس کرونا شورای شهر تهران بنیاد مستضعفان رئیس بنیاد کارت هدیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۸۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، مهرجو فرخی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بر اساس کارت هوشمند صادره برای ناوگان، یکهزار و ۷۵۱ دستگاه از انواع کامیون در استان کارت هوشمند ناوگان دریافت کردند.

وی بیان داشت: در حوزه حمل و نقل کالا یکهزار و ۹۹۷ راننده برای دریافت کارت هوشمند اقدام کردند.

فرخی تصریح کرد: یک میلیون و ۴۷۳ هزار تن کالا در سال گذشته، از این استان به مناطق مختلف کشور جابجا شد که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۰.۹ درصد کاهش داشته است.

وی عمده کالاهای جابه جا شده را شامل کلینکر سیمان، گندم، آب معدنی، آجر سفالی و محصولات کشاورزی عنوان کرد.

کد خبر 6092988

دیگر خبرها

  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • گزارش المیادین از جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی
  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • اعلام حوزه‌های آزمون مرحله اول اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند