Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا راضی زاده معاون توسعه اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) درباره هدف گذاری ایجاد شغل توسط بنیاد برکت در سال ۹۹ که به نام جهش تولید نام گذاری شده است توضیحاتی ارائه کرد و گفت: بنیاد برکت امسال در حوزه اشتغال زایی هدف گذاری ایجاد ۵۵ هزار طرح اشتغال زایی برنامه ریزی کرده که با ایجاد این ۵۵ هزار طرح ۱۶۵ هزار شغل ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راضی زاده در ادامه گفت: اشتغال زایی بنیاد برکت در قابل طرح‌های خرد و خانگی اجتماع محور و طرح‌های بنگاه محور است. مدل اول اشتغال زایی بنگاه محور است که با بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی همکاری می‌کنیم و دیگری حمایت از اشتغال‌های خرد و خانگی است.

معاون توسعه اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: این ۵۵ هزار طرح با اولویت کسب و کار‌های آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا است. عمدتا هدف ما کسب و کار‌های کوچک آسیب دیده است.

راضی زاده در ادامه بیان کرد: برای این ۱۶۵ هزار شغل که در قالب ۵۵ هزار طرح امسال اجرا خواهد شد ۲ هزار ۲۰۰ میلیارد سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است. در زمینه جهش تولید هم سال قبل ۳۰ هزار طرح اشتغال زایی ایجاد کردیم و امسال این امر دو برابر شده است که به دلیل نام گذاری امسال به نام جهش تولید بوده است.

معاون توسعه اشتغال اجتماع محور بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) گفت: با اجرای این طرح‌ها کمک به تولید گوشت کشور خواهد شد. همچنین زمینه تولید آبزیان، صنایع دستی و فرش دستباف نیز جهش مناسبی را در تولید خواهیم داشت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر بنیاد برکت اشتغال زایی سال جهش تولید سرمایه گذاری اشتغال زایی اجتماع محور ۵۵ هزار طرح بنیاد برکت جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال مردم گذاشته‌ام

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت روز شورا که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر و روستا باید بدون دغدغه و با آرامش دوره شناخت را بگذرانند، اظهار کرد: برای جمع‌آوری اطلاعات از اقدامات انجام شده و ادامه کارهای نیمه‌کاره و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم در توسعه و پیشرفت استان، شوراها بهترین منابع شناخت هستند.

وی، سرپنجه خدمت به حوزه‌های شهری و روستایی را شوراها عنوان کرد و افزود: باید در استان اصول عدالت رفتاری و ارتباطی در شوراها و ارگان‌های دولتی در برقرار شود.

استاندار لرستان، بیان کرد: باتوجه‌به مشکلات موجود نیاز استان به فعالیت و توسعه به‌خصوص در حوزه زیر ساخت‌ها و آمادگی برای دعوت سرمایه‌گذاری به‌منظور ایجاد اشتغال و فعالیت کسب‌وکار بسیار بالا است.

شفقت، تصریح کرد: محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال گذاشته‌ام و باید تلاش کنیم تا با ارتقای سطح درآمد مردم رفاه اجتماعی را بالا ببریم.

وی افزود: تحقق این امر مستلزم رفتار درست و فراهم‌کردن زیر ساخت‌های عمرانی و اقتصادی است.

استاندار لرستان بر لزوم فراهم‌کردن فضا و بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری فراهم تأکید و عنوان کرد: در این مسیر تشکیل اتحادیه‌های اقتصادی از جمله تعاونی‌های روستایی و مشارکت مردم بسیار مهم است.

شفقت، لازمه پیشرفت لرستان را اتحاد عمومی و یکپارچگی همه اقشار و آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: به همه ارگان‌ها به‌ویژه معاونین خود عدالت رفتاری را تذکر می‌دهیم.

کد خبر 6095393

دیگر خبرها

  • محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال مردم گذاشته‌ام
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • اشتغال ۱۷۱ نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • اشتغال 171 نفربهبودیافته زیرپوشش بهزیستی در خراسان جنوبی
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی
  • تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال با ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی
  • لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان