Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس ستاد دیه استان اردبیل از آزادی ۲۱۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد و مالی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف خدادادی اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۲۱۹ زندانی جرایم غیرعمد و مالی واجد شرایط دریافت کمک ستاد دیه استان با مبلغ محکومیت ۳۷۴میلیارد و ۵۳۹ میلیون و ۳۸۵ هزار ریال از زندان‌های استان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به جنسیت و نوع محکومیت این زندانیان اشاره کرد و افزود: تعداد ۱۸۹ فقره محکومیت مالی، ۲۳فقره محکومیت مهریه و ۷ فقره محکومیت دیه ناشی از حوادث رانندگی و گارگاهی داشتیم که به تفکیک جنسیت ۴ زندانی زن و ۲۱۵ زندانی مرد بودند.

نایب رئیس ستاد دیه استان در خصوص پرداخت مبلغ محکومیت این زندانیان تشریح کرد: مبلغ یک‌صد و یک میلیارد و ۷۱۸ میلیون و ۵۶۴ هزار و۸۹۳ ریال، گذشت رضایتمندانه شکات، ۴۹ میلیارد و ۶۳۸ میلیون و ۶۹۰ هزار و۶۹۶ ریال آورده و تامین شده توسط خود مددجویان، ۳۸میلیارد و ۸۳۶ میلیون ریال تسهیلات بانکی، ۲۱میلیارد و ۵۶۲ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کمک نمایندگی ستاددیه استان بود.

وی ادامه داد: همچنین مبلغ ۴ میلیارد و ۸۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کمک ستاددیه کشور، ۳میلیارد و ۸۱میلیون و ۲۳۱هزار و ۹۷۰ریال کمک صندوق تامین خسارت‌های بدنی، یکصد و۵۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون و ۹۹۸هزار و ۴۱۹ ریال پذیرش حکم اعسار دادگستری‌های استان و ۱۲۰ میلیون ریال توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) تامین و پرداخت شده است.

خدادادی تصریح کرد: در سال گذشته تعداد ۱۵۴ زندانی جرایم غیرعمد به‌صورت مستقیم با راهنمایی ستاد دیه استان  بامبلغ محکومیت  ۷ میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان و اعضای هیأت امنای نمایندگی ستاد دیه استان، بیان کرد: در سال گذشته ۲۴ جلسه در ستاد دیه استان برگزار شد که در مجموع ۴۰۲ فقره پرونده مددجویان واجد شرایط در این جلسات مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت که از این تعداد ۳۹۲ فقره آن تایید و اقدامات لازم برای آزادسازی آنان صورت گرفت.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل از افزایش ۷۰ درصدی کمک‌های مردمی به ستاد دیه استان خبر داد و اضافه کرد: در سال گذشته مبلغ ۲۱ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال در جشن‌های گلریزان و مراجعه مستقیم خیرین نیکوکار استان به این ستاد مردمی کمک شده است.

وی در خصوص برگزاری جشن‌های گلریزان در سال‌جاری اظهار داشت: باتوجه  به شیوع کرونا ویروس در کشور و پیشگیری از گسترش آن در سطح استان، امسال در ماه مبارک رمضان جشن‌های گلریزان به‌صورت غیرحضوری و مجازی تحت عنوان پویش «کمک مومنانه به زندانیان جرایم غیرعمد و مالی» برگزار خواهد شد.

خدادادی گفت: امیدواریم میزان کمک‌های خیرین نیکوکار استان نسب به سال گذشته افزایش چندبرابری داشته باشد و از تمامی اصحاب رسانه و دستگاه‌های اجرایی تقاضا داریم در برگزاری جشن‌های گلریزان به‌صورت غیرحضوری یار و یاور این ستاد باشند.

انتهای پیام/3463/621 

منبع: فارس

کلیدواژه: زندان حوادث رانندگی زندانیان اردبیل ستاد دیه کمک مؤمنانه رمضان جرایم غیرعمد و مالی جشن های گلریزان ستاد دیه استان سال گذشته میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی متو صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران از رسیدگی به پرونده قاچاق چهار هزار و ۲۱۸ لیتر نفت گاز به ارزش ۷۴۸ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرستان دماوند خبر داد.

رئیس شعبه اول تعزیرات دماوند افزود: شعبه پس از بررسی مدارک و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی سوخت کشف شده محکوم کرد.

متو گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، این گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بود.

کد خبر 6097947

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام؛ بستر شکل‌گیری جرایم اخلاقی
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام
  • آزادی زندانی ۶۱ ساله یزدی با کمک یک خانواده
  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند