Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@12:20:57 GMT

زمان پایان تدریس درس‌ها در مدارس اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۸۳۱۲

زمان پایان تدریس درس‌ها در مدارس اعلام شد

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش زمانی را که معلمان باید تدریس درس‌ها را به اتمام برسانند، اعلام کرد و درخصوص حذف یا انتقال محتوای درسی به سال آینده و نیز برگزاری امتحانات توضیح داد.

به گزارش پول نیوز، مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش از تشکیل دو جلسه فوق العاده شورای عالی آموزش و پرورش از طریق ویدیوکنفرانس به دلیل حساسیت موضوع ادامه فعالیت‌های آموزشی و برگزاری امتحانات خبر داد و اظهار کرد: در این دو جلسه ابعاد مختلف موضوع بررسی و تصمیماتی اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شورای عالی آموزش و پرورش تاکید دارد معلمان تمام محتوای درسی را تدریس کنند و هیچ محتوایی حذف و یا به سال آینده منتقل نخواهد شد لذا معلمان اهتمام داشته باشند تا پایان اردیبهشت ماه کار تدریس دروس به پایان برسد.
نوید ادهم برگزاری حضوری امتحانات را اولویت آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: مدلی برای برگزاری امتحانات نهایی و مدلی هم برای امتحانات داخلی پیش بینی کردیم که البته به حضور و یا عدم حضور دانش آموزان و همچنین تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا بستگی دارد لذا ما پیشنهادها را به ستاد مذکور ارائه و مصوبه ستاد در این خصوص را ابلاغ خواهیم کرد.
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش قدردان زحمات مسئولانه مدیران و معلمان در این ایام کرونایی و قبل از آن است. همچنین تدابیری برای برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری اندیشیده شده است که بستگی به تصمیم ستاد ملی کرونا دارد و کنکور نیز ۲۰ روز پس از آخرین امتحان نهایی برگزار می‌شود هرچند این موضوع نیز در شرایط فعلی مبهم است.
وی اظهار کرد: اگر شرایط اقتضا کردُ پیشنهاد می‌کنیم با تصویب شورای عالی استان‌ها، سال تحصیلی آینده از اواسط شهریور آغاز شود.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: معلمان کرونا امتحانات مدارس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش برگزاری امتحانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند

علی درویشی مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار کرد: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان، مربیان پرورشی، مدیران و معاونان مدارس شهری و روستایی این استان برگزیده شده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد، سه نفر معلم از سه مقطع تحصیلی بوده و پنج نفر نیز شامل مدیر، معاون، معلم پرورشی و ... که برای انتخاب معلم نمونه در سطح کشور نیز معرفی شده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام یادآور شد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت گرفته است.

درویشی همچنین از انتخاب ۶ نفر از معلمان استان با عنوان جلوه‌های ویژه معلمی خبر داد و گفت: این افراد فعالیت‌هایی خارج از وظایف معلمی از جمله جلب مشارکت مردمی، تدریس در شرایط بیماری و ... داشته‌اند که از تلاش‌های این معلمان نیز قدردانی می‌شود.

به گفته درویشی، به منظور اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم ستاد‌هایی در مناطق مختلف آموزشی استان تشکیل و در حال برنامه ریزی و فعالیت هستند.

وی از اعزام شماری از معلمان استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مراسم گرامیداشت روز معلم و تقدیر از معلمان نمونه استانی هفته آینده در مرکز استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن