Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@04:30:47 GMT

عکس: شامپانزه با ماسک و سوار بردوچرخه در حال ضدعفونی؟!

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۸۴۸۱

عکس: شامپانزه با ماسک و سوار بردوچرخه در حال ضدعفونی؟!

عکس: شامپانزه با ماسک و سوار بردوچرخه در حال ضدعفونی؟!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: شامپانزه ماسک ضدعفونی کردن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت

پس از گزارش‌هایی مبنی بر موافقت ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، با همکاری با غول فناوری چین یعنی شرکت بایدو در مورد ویژگی‌های نقشه‌برداری و ناوبری به منظور پشتیبانی از فناوری خودروهای بدون راننده در بزرگترین بازار خودروی جهان، سهام تسلا افزایش یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، پس از گزارش‌هایی مبنی بر موافقت ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا، با همکاری با غول فناوری چین یعنی شرکت بایدو در مورد ویژگی‌های نقشه‌برداری و ناوبری به منظور پشتیبانی از فناوری خودروهای بدون راننده در بزرگترین بازار خودروی جهان، سهام تسلا افزایش یافت.

سهام تسلا روز دوشنبه در معاملات پیش گشایش بازار بورس ایالات متحده نزدیک به 14 درصد افزایش یافت، در حالی که سهام بایدو بیش از 5.5 درصد در هنگ کنگ جهش کرد.

رویترز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که بایدو، شرکت سازنده موتور اصلی جستجوی اینترنتی در چین، موافقت کرده است که به سازنده خودروهای برقی آمریکا یعنی تسلا برای جمع آوری داده های مربوط به راه‌های چین، حق استفاده از مجوز نقشه برداری خود را بدهد.

تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین

این منابع تاکید کردند که این توافق، موانع قانونی نهایی را برای راه اندازی سیستم رانندگی خودکار کامل (FSD) تسلا که آخرین نسخه از فناوری اتوپایلوت Autopilot محسوب می شود، برطرف می‌کند.

این میلیاردر آمریکایی روز یکشنبه به چین سفر کرد و در آنجا با لی کیانگ، نخست وزیر این کشور گفتگو کرد. گزارش‌های رسانه‌ها حاکی از آن است که ماسک در طول مذاکرات خود در صدد گرفتن مجوز برای عرضه نرم‌افزار FSD در چین و همچنین مجوز انتقال داده‌ها به خارج از این کشور بوده است.

وال استریت ژورنال نیز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که مقامات چین مجوز موقت برای راه اندازی سرویس کمک راننده تسلا در این کشور را صادر کرده‌اند.

این منابع همچنین به بلومبرگ اعلام کردند که تسلا همچنین موفق شد که الزامات مربوط به نحوه رسیدگی به مسائل مربوط به امنیت داده ها و حریم خصوصی را برآورده کند.

طبق قوانین چین، خودروسازان برای شروع به توزیع سیستم‌های رانندگی خودران در جاده های عمومی باید مجوز نقشه برداری را کسب کنند.

شرکت های خارجی برای دریافت مجوز باید با شرکت های فناوری محلی همکاری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • آلودگی هوا باعث تشدید بیماری‌های زمینه‌ای می‌شود
  • ◄ کاربرد کلمات و عبارات حمل و نقلی در متون و اشعار فارسی
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • ضبط مناظره دو نامزد حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز
  • جزئیات سفر محرمانه ایلان ماسک به چین!