Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@23:18:30 GMT

بدمینتون قم بعد از یک دهه لیگ برتری شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۸۵۱۴

بدمینتون قم بعد از یک دهه لیگ برتری شد

رئیس هیأت بدمینتون استان قم گفت: مهمترین دستاورد سال 98 بدمینتون قم بازگشت به لیگ برتر باشگاه‌های کشور بعد حدود 10 سال دوری از بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ایران بود.

محمدحسن حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در قم، اظهار کرد: یکی از مهمترین دستاوردهای بدمینتون قم در سال گذشته صعود به رقابت‌های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور بود که بعد از یک دهه تیم مردان هیأت قم این موفقیت را رقم زد و امسال با بهترین‌های رده باشگاهی این رشته رقابت می‌کند، همچنین تیم بانوان هیأت بدمینتون قم نیز در آستانه صعود به لیگ برتر قرار گرفت اما با کسب مقام چهارم به کار خود پایان داد تا بانوان ما هم توانمندی‌های خود را به اثبات برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوت بدمینتون‌بازان قم به تیم‌های ملی

وی ادامه داد: همچنین بدمینتون‌بازان قم از مسابقات مختلف کشوری نظیر رنکینگ‌ها، قهرمانی کشور و المپیاد استعدادهای برتر موفق به کسب مدال شدند و محسن صادقیان و معین خاکی به ترتیب به اردوی تیم‌های ملی بدمینتون بزرگسالان و جوانان ایران دعوت شدند، ضمن اینکه در بخش بانوان معصومه بهنام‌راد به تیم ملی دختران جوان راه یافت.

رئیس هیأت بدمینتون استان قم افزود: محمدرضا مطیع چهره با سابقه بدمینتون قم که سال‌ها در سطح اول مسابقات کشوری این رشته عنوان تجربه و عنوان دارد، به عنوان مربی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان ایران انتخاب شد و در جام فجر هدایت تیم ملی بزرگسالان ایران را انجام داد.

میزبانی قم از اردوی تیم ملی بدمینتون

وی که سال‌ها به عنوان داور بین‌المللی بدمینتون قم قضاوت در میادین متعدد داخلی و خارجی را تجربه کرده، اضافه کرد: به همراه دیگر داور بین‌المللی این رشته یعنی سیدامید مقدس‌زاده نماینده قم در جام معتبر فجر بودیم و فینال این رقابت‌ها را به عنوان یکی از پنجره‌های انتخابی المپیک 2021 توکیو قضاوت کردیم.

حسین‌زاده همچنین به میزبانی‌های این هیأت از رویدادهای مهم بدمینتون کشور اشاره و عنوان کرد: مهمترین میزبانی ما از ملی‌پوشان حاضر اردوی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان ایرنا در دی‌ماه بود که پیش از حضور این تیم در جام بین‌المللی فجر صورت گرفت، ضمن اینکه میزبان دومین مرحله رنکینگ کشوری آقایان، دور برگشت لیگ دسته اول بدمینتون مردان ایران و میزبان دیدارهای مرحله نهایی لیگ دسته اول زنان کشور نیز بودیم.

وی با اشاره به کسب نخستین مدال نقره و برنز انفرادی بدمینتون قم از مسابقات پارابدمینتون ویژه معلولین کشور، در پایان بیان کرد: برگزاری اولین لیگ همگانی بدمینتون قم، دوره داوری درجه 3 بدمینتون بانوان، دو کارگاه آموزشی در حاشیه اردوی تیم ملی و اعزام به دوره ارتقاء داوری سه به دو دیگر فعالیت‌های مهم ما در سال قبل به شمار می‌روند.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم بدمينتون ليگ برتر حسين زاده داور بين المللي ملی بدمینتون بدمینتون قم اردوی تیم لیگ برتر تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!

به گزارش ورزش سه، حسین گودرزی مدافع جوان تیم شمس‌آذر در بازی با پیکان گل تماشایی را به ثمر رساند و سه امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورد.

او در دقایق پایانی با حضور در محوطه جریمه برتری عددی را در خط حمله برای شمس‌آذر رقم زد و در حالی که تراکم زیادی در محوطه جریمه پیکان وجود داشت پاس مجتبی فخریان را با استپ مناسب مقابل پای چپ خود قرار داد و با نگه تیزبینانه به دروازه پیکان و ضربه بی‌نقصی که زد گل برتری شمس‌آذر را رقم زد.

ویدئو: 331509

گودرزی که در باشگاه نفت مسجدسلیمان و تیم ملی امید شاگرد رضا عنایتی بود مقابل مربی سابق خود نمایش خوبی داشت و در فاز دفاعی هم اجازه نفوذ به وینگر و مدافع راست پیکان نداد و نقش کلیدی در پیروزی شمس‌آذر داشت.

او در این مسابقه چهارمین گل خود را به ثمر رساند و گلزن‌ترین مدافع شمس‌آذر در طول فصل نام گرفت، او پیش از این مقابل استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن گل زده بود.

دیگر خبرها

  • حقوق بازنشستگان ۳۵ درصد افزایش یافت
  • حواشی حضور اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • عکس/ اعضای هیأت دولت در جمع خبرنگاران
  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد
  • عنایتی از جایی که فکرش را نمی‌کرد زخم خورد!
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • توسعه فناوری موجب برتری کشور‌ها می‌شود
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد