Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور،مدیر حوزه‌های علمیه خواهران  با صدور پیامی از طلاب جهادگر در عرصه مبارزه با ویروس کرونا  تشکر کرد.


متن پیام به این شرح است:در ایامی که خبر‌های ناگوار مرتبط با بیماری کرونا کام هم‌میهنان را تلخ کرده است، حضور بانوان طلبه جهادگر در میدان خدمت و یاری موجب دلگرمی، قوت قلب و التیام آلام داغ‌دیدگان این حادثه گشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه‌های مختلف بانوان طلبه و حوزه‌های علمیه خواهران که همواره در بزنگاه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حامی و در کنار اقشار مختلف مردم و پناهگاه و ملجأ آنان بوده‌اند، اکنون نیز با تمسک به آموزه‌های دینی و پیروی از پیشوایان معصوم علیهم السلام، تکلیف خود را به بهترین شکل ممکن، ادا کردند.


این وظیفه‌شناسی و حضور فعال در کارزار خدمت، چهره نورانی حوزه‌های علمیه خواهران را بیش از پیش درخشان نمود و کید تبلیغاتی دشمنان را که همواره در جهت القای دوگانگی و تخریب پایگاه مردمی حوزه‌های علمیه می‌کوشند، باطل ساخت. بی‌شک تاریخ نیز گواهی خواهد داد بانوان طلبه از این آزمون سربلند بیرون آمده‌اند.


بانوان طلبه‌ای که هماهنگ با دستگاه‌های مسئول وسع خود را در جمع‌آوری، تامین و توزیع اقلام مورد نیاز عموم مردم به ویژه اقشار مستغصف به کار بستند و ضمن خدمت در بیمارستان‌ها و ارتقای روحیه و مساعدت به بیماران، به یاری‌رسانی در تجهیز درگذشتگان پرداختند، شایسته صمیمانه‌ترین قدردانی‌ها هستند، البته اجر عظیم این سعی مخلصانه را از درگاه احدیت خواهند ستاند.


اینجانب خاضعانه ضمن سپاس از گروه‌های مختلف، اساتید، طلاب، فضلا، محققان، مشاوران، مبلغان و مدیران حوزه‌های علمیه خواهران، مساعی ایشان را در کنار سایر گروه‌های خدمت‌گزار شامل کادر پزشکی و پرستاران ارج می‌نهم و و توفیق و سلامتی آنان را از حضرت حق مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه های علمیه کرونا ویروس ویروس کرونا حوزه های علمیه خواهران بانوان طلبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۸۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان روز دوشنبه با حضور اعضا هیأت مدیره بنیاد و جمعی از مدیران و کارکنان این مجموعه برگزار شد.

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در این مراسم با بیان این مطلب که خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار و توفیقی والاست که امروز نصیب ما شده است، افزود: یقیناً خدمت در قوه قضائیه به لحاظ جایگاه آن از نظر اجرای عدالت، احقاق حقوق و دفاع از حقوق عامه و تجلی خدمت به مردم، توفیق مضاعفی است که باید غنیمت شمرد.

وی در ادامه گفت: به تبع آن، خدمت در نهاد بنیاد تعاون زندانیان که ارتباط مستقیم با زندانیان به ویژه با خانواده‌های آن‌ها دارد و در مسیر حمایت، رفع مشکلات و توانمند سازی آن‌ها حرکت می‌کند علاوه بر توفیق، دارای آثار و برکات و پاداش اخروی است که باید این فرصت را قدر دانست و در تعالی و توسعه آن کوشش کرد.

این مقام حفاظتی با تأکید بر اینکه برنامه و هدف، ما حفاظت از کل سرمایه‌ها و دارایی‌های دستگاه قضائی است، افزود: صیانت از سرمایه‌های ارزشمند این دستگاه، که در رأس آن منابع انسانی است همواره مورد تأکید ریاست قوه قضائیه و از توصیه‌ها و راهبردهای همیشگی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه نیز است.

در پایان این مراسم با حکم رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات، مدیر جدید حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون منصوب و از زحمات مدیر قبلی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6092144

دیگر خبرها

  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • نواخته شدن زنگ سپاس از معلم در مدارس گلستان
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • طالب‌زاده با وجود اهانت‌های گروه‌های مختلف، هیچگاه نه مردد شد و نه ترسید/زیست شهیدانه در زندگی نادر دیده می‌شد
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی