Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت در حکمی دکتر محمدرضا ملکی را به سمت رییس مرکز مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت منصوب کرد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری تسنیم؛ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت در حکمی دکتر محمدرضا ملکی را به سمت رییس مرکز مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر محمدرضا ملکی

نظر به سوابق علمی و اجرایی ارزشمند جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان رییس مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می‌شوید.

با توجه به اهمیت و جایگاه مرکز توسعه، انتظار می‌رود هماهنگی‌های لازم به منظور همسو سازی سیاست‌ها، راهبردها و برنامه‌های آن مرکز با اهداف و برنامه‌های کلان کشور و وزارت متبوع در چارچوب اسناد بالادستی، از جمله بیانیه گام دوم انقلاب، برنامه‌های مقام عالی وزارت و طرح تحول سلامت به عمل آمده و در زمینه چابک‌سازی امور، اصلاح ساختار و تشکیلات وزارت خانه، توسعه و اجرای نظام‌‌های نوین مدیریتی و اجرایی و استقلال و نهادینه‌‌سازی نظام مدیریت عملکرد و اصلاح نظام اداری گام‌های موثری برداشته شود.

امید است با توکل به درگاه خداوند متعال و جلب مشارکت همکاران معاونت توسعه و همچنین سایر معاونت‌‌ها و دستگاه‌‌های تابعه وزارت بهداشت در پیشبرد امور محوله موفق و موید باشید.

گیلان| پویش مردمی «مواسات» برای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا در فضای مجازی ایجاد شدکرونا|افزایش اندک مبتلایان در لبنان/ تاکید دولت بر موفقیت خود در مهار ویروسمدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شد«معاون سلامت و دفاع‌ زیستی» سپاه قدس گیلان منصوب شد

انتهای پیام/

R7573/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت بهداشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت وزارت بهداشت توسعه مدیریت رییس مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۹۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بهداشت ودرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان به گفته رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه برای خرید این دستگاه ۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

دکتر زند اظهار داشت: خرید این دستگاه پیشرفته توسط سازمان بهداشت جهانی صورت گرفته است.

وی افزود: نوبت دهی در شیفت صبح انجام می‌شود و حدود ۲۰ نفر بیمار پذیرش می‌شوند و اگر مشکل نیروی انسانی مرتفع شود نوبت دهی شیفت بعدظهر هم راه انداری خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قروه یکی دیگر از نیاز‌های اساسی این مرکز درمانی را نبود دستگاه سی تی اسکن ذکر کرد.

 

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • توسعه بهداشت ودرمان