Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@20:20:07 GMT

دستگاه محلول‌پاش توربو جت در آتش‌نشانی بروجن ساخته شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۹۲۳۱

دستگاه محلول‌پاش توربو جت در آتش‌نشانی بروجن ساخته شد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از شهرداری بروجن، حمزه‌علی ولیان تاکید کرد: با ساخت این دستگاه، در استفاده از محلول‌های ضدعفونی ۷۰ درصد صرفه‌جویی می‌شود.

وی افزود: دستگاه محلول‌پاش اتومایزر مدل توربو جت می‌تواند محلول‌های ضدعفونی را به ‌طول ۱۵ متر پاشش کند.

ولیان تصریح کرد: کارشناسان آتش‌نشانی بروجن این دستگاه را برای ضدعفونی بهینه معبرهای شهری در راستای مقابله سریع‌تر و گسترده‌تر با ویروس کرونا تنها با ۱۰ میلیون ریال هزینه ساخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: نمونه‌های دستگاه محلول‌پاش اتومایزر مدل توربو جت موجود در بازار افزون‌بر ۵۰۰ میلیون ریال قیمت دارد.

شهردار بروجن اظهار داشت: تمامی مراحل ساخت این دستگاه در مرکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، با به‌کارگیری تجهیزات اطفاء حریق این مرکز و تکیه بر توان و تجهیزات داخلی ساخته شد.

وی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۸۰۰ هزار لیتر آب‌ژاول برای مقابله با این ویروس در معبرهای شهری بروجن مصرف شده است.

ولیان تاکید کرد: مجموعه اقدامات شهرداری بروجن برای مقابله با ویروس کرونا تا زمان ریشه‌کنی کامل این ویروس ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چهارمحال و بختیاری شهرداری صرفه جویی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۹۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟

احتمالاً شیائومی در طراحی یکی از نسخه‌‌های گوشی پوکو F6 از شخصیت ددپول الهام خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد مدل جهانی ردمی توربو ۳ را با نام پوکو F۶ در بازار عرضه کند. به‌احتمال زیاد در طراحی یکی از مدل‌های این گوشی از شخصیت «ددپول» الهام گرفته خواهد شد.

طبق اطلاعات فاش‌شده، در دیتابیس مربوط به گوشی شیائومی مدل ردمی توربو ۳ به پوکو F۶ نیز اشاره شده است. علاوه‌براین، در کدبیس HyperOS اطلاعاتی مبنی‌بر وجود نسخه‌ی ددپول پوکو F۶ وجود دارد. انتظار می‌رود مشخصات این نسخه مشابه مدل عادی باشد.

از مشخصات احتمالی پوکو F۶ می‌توان به صفحه‌نمایش اولد ۶٫۶۷ اینچی با وضوح ۱.۵K، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸s نسل ۳، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS اشاره کرد.

از قیمت گوشی پوکو مدل F۶ اطلاعات دقیقی در دسترس نیست؛ اما این دستگاه در صورت برخورداری از مشخصات ردمی توربو ۳، به‌راحتی در بین بهترین گوشی‌های میان رده بازار قرار خواهد گرفت.

منبع: زومیت

دیگر خبرها

  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • دستگاه‌ها برای مقابله با سرقت، توپ را به زمین یکدیگر نیندازند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مدل «ددپول» گوشی پوکو F6 می‌سازد؟
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • مرگ خاموش جوان بروجنی
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است