Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تخصیص و جذب اقلام اساسی تنظیم بازار ویژه ماه رمضان امسال خبر داد و گفت: تمامی این کالاها تامین شده و هیچگونه نگرانی برای تامین کالاهای مورد نیاز ماه رمضان وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین تدابیر و اقدامات انجام گرفته در خصوص تامین اقلام اساسی و پرمصرف طی ایام ماه مبارک رمضان در مازندران اظهار کرد: بر اساس آخرین جلسه تنظیم بازار استان، سهمیه استان از کالاهای پر مصرف مشخص و توزیع استانی آن به شهرهای مختلف در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سهمیه‌ها و دستورالعمل به شهرستان‌ها ابلاغ و حواله‌ها نیز در حال صدور است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: دو هزار تن برنج، دو هزار تن شکر، بیش از 800 تن گوشت قرمز، حدود دو هزار تن گوشت مرغ منجمد، دو هزار تن روغن و حدود 4 هزار تن خرما سهم استان مازندران بوده که حدود 4 درصد از کل کشور است.

قوانلو ادامه داد: تمامی این کالاها تامین شده و هیچگونه نگرانی برای تامین کالاهای مورد نیاز ماه رمضان وجود ندارد.

وی بیان کرد: کلیه این اقلام 10 تا 15 درصد زیر قیمت در بازار توزیع و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران متذکر شد: خیلی از این اقلام جهت بازار شب عید ذخیره‌سازی شده بود که به دلیل اینکه در سطح بازار به وفور وجود داشت به بازار تزریق نشد و خیلی از این اقلام هم جذب نشد.

قوانلو اعلام کرد: میزانی از سهمیه‌های جذب شده طی بازار شب عید و ماه رمضان را برای طرح مومنانه اختصاص داده‌ایم و در اختیار سپاه جهت توزیع میان اقشار آسیب دیده استان قرار داده‌ایم و مابقی بسته به جمعیت شهرستان‌ها، بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

وی گفت: مراکز عرضه این اقلام فروشگاه‌های بزرگ و بسیاری از واحدهای صنفی در سطح شهرستان‌ها هستند تا از ایجاد تجمع جلوگیری کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: مردم به هیچ وجه نگران کمبود کالا نباشند و تدابیر لازم برای تامین اقلام پر مصرف ماه رمضان اندیشیده شده است.

قوانلو متذکر شد: طی ماه رمضان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا، افطاری‌ دادن‌ها هم انجام نمی‌گیرد و طبیعتا تقاضا به نسبت سالیان گذشته کمتر خواهد بود.

وی تاکید کرد: طرح تشدید نظارت بر بازار طی ایام ماه رمضان امسال در تداوم طرح نظارت بر بازار که از بازار شب عید آغاز شده تا پایان ماه رمضان نیز ادامه دارد و بازرسان ما به واسطه اجرای طرح هوشمند روزانه در بازار حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معدن و تجارت مازندران رئیس سازمان صنعت دو هزار تن ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: از سال گذشته نهضت تامین و توزیع وسایل کمک توانبخشی اولویت دار شامل ویلچر، تشک مواج و سمعک به تعداد 4 هزار مورد بین معلولان دهک یک تا 7 که دارای معلولیت تایید شده در کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت بهزیستی بودند توزیع شد.

شیخانی با بیان اینکه این اقلام براساس نیاز سنجی صورت گرفته و با توجه به اینکه بیشترین نیاز معلولان اعلام شده بود در اولویت بوده، افزود: پارسال حدود 8 میلیارد تومان تامین اعتبار دراین خصوص انجام شده که امسال پیش بینی می شود این مبلغ حدود 8 تا 10 میلیارد تومان باشد.

وی گفت: افرادی که تاکنون  وسایل کمک توانبخشی را دریافت نکرده اند و  جامانده اند برای  دریافت این اقلام می توانند با مراجعه به ادارات شهرستانها درخواست خودشان را مطرح و در صورت تایید کمیسیون و یا کارشناس مربوطه این اقلام را دریافت کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت:  سال گذشته در مرحله اول برای این سه نوع اقلام توانبخشی  و امسال هم در صورت تامین اعتبار  برای تمام وسایل توانبخشی همچون وسایل کمک بینایی، کمک شنوایی، قطعات کاشت حلزون ، واکر ، کالسکه CP  برای معلولان برنامه ریزی شده است .

دیگر خبرها

  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • قاچاق کالا عملاً روند تولید را مختل می‌سازد