Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@13:07:32 GMT

سیل به ۱۰۰ خانه در خراسان رضوی خسارت زد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۹۳۴۳

سیل به ۱۰۰ خانه در خراسان رضوی خسارت زد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: بارندگی و جاری شدن سیلاب طی هفته جاری به تعداد ۱۰۰ واحد مسکونی در استان خسارت وارد کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل بهمن‌آبادی افزود: این خانه‌ها در پنج شهرستان استان شامل سبزوار، داورزن، سرخس، تربت‌جام و کاشمر هستند.

وی اضافه کرد: نیروهای جمعیت هلال‌ احمر طی این چند روز در ۱۷ شهرستان خراسان رضوی درگیر سیلاب بودند و با توجه به ورود سامانه دیگر بارشی از روز جمعه بعد از ظهر به استان به شهروندان در این خصوص هشدار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: بیشترین حجم عملیات در شهرستان‌های خواف، کاشمر، تربت‌جام، رشتخوار، داورزن، سبزوار، بردسکن و درگز توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است.

بهمن آبادی افزود: بیشترین عملیات در شهرستان خواف انجام شد که روزانه پنج تیم پنج نفره و در برخی روزها ۱۰ تیم پنج نفره مشغول جست‌ و جوی یک نوجوان ۱۳ ساله مفقود در سیل بودند که در نهایت دیروز جسد بی جانش پیدا شد.

جاری شدن سیل در شهرستان‌های خواف، مشهد و رشتخوار طی این هفته تاکنون جان چهار تن را گرفته است.

فعالیت سامانه بارشی که از روز شنبه این هفته در استان خراسان رضوی آغاز شد تا پایان روز چهارشنبه ادامه داشت.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تماشای رودخانه فصلی در دهستان لانو از توابع بخش درح شهرستان سربیشه جان مرد ۵۵ ساله را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، محمدعلی کاوسی با بیان خبر فوق اظهار کرد: بنابر گزارش مرکز هماهنگی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت، گزارشی مبنی بر غرق شدن یک مرد ۵۵ ساله از دهستان لانو، بخش درح شهرستان سربیشه در رودخانه فصلی دریافت شد.

وی گفت: بلافاصله یک تیم از هلال احمر سربیشه برای جست‌وجوی جسد فرد مذکور به محل اعزام و نسبت به بیرون آوردن جسد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این مرد روستایی از بالای سیل‌بند در حال تماشای جاری شدن رود فصلی بود که در اثر سرخوردگی پا، به داخل رودخانه افتاده است.

کد خبر 750891

دیگر خبرها

  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • امدادرسانی هلال‌ احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۲۵۶ نفر گرفتار در سیل
  • امدادرسانی هلال احمر در خراسان‌جنوبی به سیل‌زدگان
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت