Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@15:11:16 GMT

عراق| کشف سلاح‌های آمریکایی در مقرهای داعش در کرکوک

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۱۹۵۳۷

عراق| کشف سلاح‌های آمریکایی در مقرهای داعش در کرکوک

یک فرمانده الحشد الشعبی عراق از کشف سلاح‌های آمریکایی در مقرهای گروه تروریستی داعش در استان کرکوک در شمال این کشور خبر داد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، علی الحسینی از فرماندهان الحشد الشعبی عراق به سایت المعلومه گفت: ارتش آمریکا همچنان به حمایت از تروریست ها در عراق از طریق مجهز کردن آنها به انواع مهمات و اسلحه ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای الحشد الشعبی در جریان تعقیب هسته های تروریستی داعش در تپه ها و دره های عمیق جنوب و غرب استان کرکوک به مقادیر زیادی گلوله های خمپاره جدید در مقرهای داعش دست یافتند.

الحسینی گفت: تروریست های داعش از این ادوات نظامی و تجهیزات برای گلوله باران مناطق امن استفاده می کردند.

وی تصریح کرد: رسیدن این ادوات و خمپاره های جدید به دست داعش گواه دیگری از رابطه آمریکا با هسته های تروریستی و حمایت از آنها برای برهم زدن ثبات امنیتی عراق است.

یک مسئول محور شمال در الحشد الشعبی عراق دیروز از کشته شدن 12 نفر از عناصر داعش از جمله یک سرکرده این گروه در طول 72 ساعت در مناطق مختلف استان کرکوک خبر داده بود.

کشف یک انبار بمب و مهمات در موصل

ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که واحد اطلاعات نظامی یک انبار حاوی بمب و مواد منفجره را در منطقه مخمور در شهر موصل در شمال این کشور کشف کردند.

این ستاد در بیانیه خود آورده است: نیروهای شبعه اطلاعات نظامی لشکر 14 با همکاری تیپ 50 توانستند یک انبار حاوی بمب های دست ساز را در روستای لکجه از نواحی القراح وابسته به منطقه مخمور در موصل کشف کنند.

عملیات الحشد الشعبی در استان صلاح الدین

نیروهای الحشد الشعبی عملیاتی را برای تعقیب هسته‌های تروریستی داعش در استان صلاح الدین آغاز کردند.

نیروهای تیپ سوم الحشد الشعبی با همکاری نیروهای امنیتی عملیات تعقیب و بازرسی را از مناطق السحل، المخازن، خلف تا منطقه الصینیه به اجرا در آوردند.

در این عملیات، مقادیری بمب و ادوات نظامی برجای مانده مصادره و امنیت این مناطق به طور کامل تامین شد.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط داعش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: داعش داعش الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۹۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«توس۳» موشک انداز بی رحمی که همه استحکامات را درهم می‌کوبد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، منابع غربی از سلاح رعب آوری خبر دادند که ارتش روسیه از آن استفاده می کند.

این سلاح آتشبار سنگین توس -۳ نام دارد که توان درهم کوبیدن استحکامات نفوذناپذیر را هم دارد.

این سلاح نسخه پیشرفته آتشبار توس ۱ و ۲ است.

کارشناسان نظامی توس۳ را عامل افزایش توان نیروهای روسی دانستند و قدرت ویرانگری این آتشبار آنرا به سلاحی بی رحم تبدیل کرده است.

سرهنگ مارکوس رابزنر از نیروهای مسلح اتریش گفت: توس۳ نسخه ویرانگرتری از توس۱ و ۲ است و دقت بالایی دارد. توس۳ موشکهای حرارتی مرگبار شلیک می کند.

کد خبر 6096241

دیگر خبرها

  • عرض و طول سرزمین‌های اشغالی تحت اشراف سلاح‌های ایرانی است
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • سلاح رعب آوری که استحکامات غیرقابل نفوذ را درهم می‌کوبد
  • «توس۳» موشک انداز بی رحمی که همه استحکامات را درهم می‌کوبد
  • تحرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • احرکات آمریکا در نیجر از بیم حضور روسیه در ساحل
  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر