Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  «خب، شاید دقیقا نتوان گفت هیئت‌های مرگ، ولی اگر ما با دوراندیشی بیشتری شروع به تخصیص منابع مراقبت‌های درمانی کنیم- که عبارت مناسب‌تر آن می‌شود جیره بندی- هزینه‌های انفجاری برنامه مدیکر کل بودجه فدرال را خواهد بلعید.» - استیون راتنر ۱۶ سپتامبر ۲۰۱۲

آن روز از راه رسید که از آزادی جز نام و نشانی در این کشور باقی نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای آن عده از مردمی که در میان توده‌ها توانایی اندکی برای انتقادی اندیشیدن یا دیدن واقعیتی که خیره در چشم‌های آن‌ها زل زده دارند، آزادی همچنان یک حالت ذهنی باقی می‌ماند. این نشانه‌ای از وجود جمعیتی گرفتار آشوب و ناآرامی ذهنی است، این وضعیت محصول شستشوی ذهنی دراز مدتی است که به جهالت توده‌ها و ناسیونالیسم کور منتهی می‌شود. قطعا از مشاهده وضعیت امروز ایالات متحده لبخند بر لب ستمگران تمام تاریخ خواهد نشست؛ کشوری گرفتار یک توفان تمامیت گرایانه کامل از دو طبقه؛ یک طبقه نخبگان سیاسی و قدرتمندان هستند و طبقه دیگر بقیه جامعه؛ ضعیف و متکی به اربابانشان. هر گاه مردم هر کشوری در برابر فرمانبرداری سر تسلیم فرود آوردند، دیگر تنها چیزی که باقی می‌ماند بردگی است.

آن زمان از راه رسیده است که به همه گفته می‌شود کجا می‌توانند بروند، مجاز به انجام چه کاری هستند، چه چیزی می‌توانند بخرند، چه مراقبت‌های درمانی را می‌توانند یا نمی‌توانند دریافت کنند، تا چه مدت باید در زندان‌های خانگی شان بمانند و به زودی به آن‌ها گفته خواهد شد که لازم است با سمی که شرکای دولت جنایتکار ارائه می‌دهند، خود را واکسینه کنند. در حالی که دولت کل فردیت اشخاص را با از بین بردن آن‌ها یا کنترل آن‌ها به زور و اجبار فرهنگ، مذهب و دیدگاه‌ها و تفکرات مستقل را از آن‌ها سلب می‌کند تا نظم جدیدی را پدید آورد، کنترل بر جمعیت تقریبا کامل شده است. این نظم یک سیستم حاکمیتی کنترل از بالا به پایین خواهد بود، سیستمی که بر یک جمعیت وحشت زده و مطیع اتکا دارد. با توجه به کنترل کامل عده‌ای معدود بر تک تک جنبه‌های رفتار‌های اجتماعی و اقتصاد در حالی که دیگران در قفسی از سرکوب باقی می‌مانند، زندگی به شکلی که می‌شناختیم دیگر وجود نخواهد داشت.

اکنون به نظر می‌رسد که یکی از بنیادی‌ترین اهداف وحشت افکنی با این ویروس متقلبانه، از بین بردن عامدانه ضعیف‌ترین افراد در میان ما باشد، در حالی که از این ویروس مصنوعی تولید شده به عنوان پوششی برای نوعی از کنترل جمعیت همراه با بهسازی نژادی استفاده می‌شود. افراد ناتوان، بیمار و سالمند در برابر انزوا و از بین بردن مراقبت‌های درمانی که جزء ذاتی به اصطلاح راه حل دولت برای این سرماخوردگی معمولی محسوب می‌شود، به طور خاصی آسیب پذیرند. این یک ناقوس مرگ برای بخش خاصی از جامعه است. وقتی که این تصرف برنامه ریزی شده کشور به دست دولت مسیر اولیه اش را طی کند، تعداد مرگ و میر‌های این نحوه واکنش که با نیت قبلی طراحی شده، به شدت زیاد خواهد شد و این انبوه قربانیان به دلیل ابتلا به هیچ ویروسی جان نخواهند باخت، بلکه به دلیل سیاست‌های کشتارگرانه دولت است که جان خود را از دست می‌دهند.

افراد پیر و ضعیف، کسانی که در برابر فشار روانی و فیزیکی سر تسلیم فرود می‌آورند، کسانی که وابستگی مشروعی به ارائه دهندگان مراقبت‌های درمانی دارند و آن عده از ما که ضعیف و ناسالم هستند، به دلیل این جار و جنجال است که قتل عام خواهند شد. آیا این بخشی از نقشه است؟ آیا طبقه حاکم و سیستم پزشکی فاشیست آن‌ها به دنبال نابود کردن ضعفا به عنوان بخشی از دستور کار مورد نظر خود هستند؟ مرگ در نتیجه تمهیداتی که اکنون دولت که کار می‌بندد وقتی که این تحریم‌های ظالمانه علیه ما موقتا برداشته شود خاتمه نخواهد یافت، این تمهیدات همچنان تشدید خواهند شد، لطمات وارده کمتر نخواهند شد و درمان پزشکی در آینده برای همیشه تغییر خواهد کرد و محدود خواهد شد. از هر جنبه قابل تصوری که نگاه کنید این یک جنایت است و کسانی که به این اتهامات معتبر به دیده تحقیر می‌نگرند نه تنها از نظر ذهنی فلج و نابینا خواهند شد، بلکه جانشان را نیز از دست خواهند داد. این مسئله‌ای جدی است و چه اکنون و چه در آینده تاثیر شدیدی بر خانواده‌ها در سراسر کشور خواهد داشت و اثرات پایدار آن غیرقابل تخمین است.

برای سردرآوردن از اینکه آیا این به راستی نوعی از دست دادن کنترل ذهن است یا یک رفتار ارادی باید سلامت عقلانی عاملان این رفتار‌ها را زیر سئوال برد. رویه‌های پزشکی به حالت تعلیق درآمده اند. جراحی‌های گزینشی و حتی لازم به تاخیر افتاده اند یا به کلی لغو شده اند. در حال حاضر قربانیان حملات قلبی اگر بتوانند در محل احیا شوند در بیمارستان‌ها پذیرش نمی‌شوند و در بیمارستان‌ها اساسا به روی مبتلایان کلیه مشکلات پزشکی جز مواردی که قطعا «ویروس کرونا» تشخیص داده می‌شوند بسته اند. تمام این کار‌ها بر اساس طراحی قبلی صورت می‌گیرند و همگی به جبر دولت انجام می‌شوند. در همه جا بیمارستان‌های خالی وجود دارد، اما بیماران حقیقی بی نصیب از دریافت مراقبت‌های حیاتی می‌مانند تا بمیرند. این رفتاری مجرمانه است، اما اجازه آن داده شده است. انداختن تقصیر این وضعیت بر گردن یک ویروس، مسئولیت را از دولت و سیستم پزشکی ساقط می‌کند و منابع اندکی ناچیزی را برای آن عده از خانواده‌هایی باقی می‌گذارد که در نتیجه این اقدامات غیراخلاقی آسیب می‌بینند.

غیرممکن است نتوان مشکلات ناشی از این سیاست‌ها را درک کرد؛ مشکلاتی که درنتیجه آن عده زیادی به دلیل نبود مراقبت‌های درمانی جان خواهند باخت، همه به دلیل یک برنامه محاسبه شده برای نابود کردن سیستم مراقبت‌های درمانی به دلیل دستور‌های دولت و تاسیسات مراقبت‌های درمانی. این جنون تعمدی است و در نتیجه تمام مسئولیت آن را متوجه کسانی دانست که اجازه نمی‌دهند مراقبت‌های لازم برای نجات جان زندگی افراد نیازمند به آن‌ها ارائه شود. در واقع هر بیمارستانی که از درمان بیماران نیازمند امتناع می‌کند را باید به دلیل کوتاهی کردن، هم به طور فیزیکی و هم اقتصادی مسئول کلیه لطمات وارده دانست.

همانطور که قبلا اشاره کردم مجموع جان باختگان ناشی از واکنش طراحی شده دولت نسبت به شیوع ادعایی کووید ۱۹ بسیار زیاد گسترده و بسیار بیشتر از هر به اصطلاح ویروسی خواهد بود. این بزرگ‌ترین بازی دغلکارانه تمام دوران هاست و دولت‌ها با نیت اجرای دستورکار‌هایی شرورانه مرتکب آن می‌شوند؛ دستور کار‌هایی مبتنی بر کسب کنترل بر کل جمعیت‌ها پیشاپیش یک فروپاشی اقتصادی که عنقریب است.

درست مثل تمهیدات خودکامانه‌ای که بعد از حادثه رد گم کنی یازدهم سپتامبر به اجرا گذاشته شد، تعطیلی ها، چاپ اسکناس، کمک‌های مالی به نفع شرکت‌ها و بانک‌ها و ممنوعیت‌ها و قانونگذاری‌های تمامیت گرایانه‌ای که به دلیل این همه گیری دروغین صورت گرفته دیگر هرگز رفع نخواهند شد. آن‌ها برای همیشه به قوت خود باقی خواهند ماند و در هر فرصت لازم برای آنکه دولت کنترل کامل و مطلق بر تک تک آمریکاییان را از نو به دست آورد، مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این یک تقلید مسخره است که فاش می‌کند شیطان خود دولت است، شیطانی که در تاریخ همتا ندارد.

با تداوم قرنطینه‌ها و انزوای اجباری، تعداد بیشتر و بیشتری جان خود را در نتیجه این تمهیدات از دست خواهند داد. شمار مرگ و میر‌های ناشی از قوانین و ممنوعیت‌های دولت و «سازمان بهداشت» همچنان افزایش پیدا خواهد کرد، هم چنان که تاکنون چنین شده است. تقصیر بیشتر این مرگ و میر‌ها به جای عوامل واقعی آنها، به غلط بر گردن این ویروس انداخته خواهد شد. شمار مرگ و میر‌های ناشی از اقدامات دولت در طول این جار و جنجال وحشتناک خواهد بود و سالمندان، بیماران و درماندگان همچنان عامدانه به نام یک دروغ قربانی خواهند شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس کنترل جمعیت مراقبت های درمانی مرگ و میر ها خواهند شد خواهد شد آن عده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۱۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت، سرکوب شدید اعتراضات دانشجویی ضد صهیونیستی و ضرب و شتم و بازداشت اساتید و دانشجویان در دانشگاه‌های غربی بویژه در آمریکا را برگ دیگری از رسوایی مدعیان آزادی بیان عنوان و تصریح کرد: امروز به برکت خون مطهر شهدای مظلوم غزه چهره واقعی تمدن غربی بیش از پیش برای مردم جهان آشکار و مشخص شده است که مدعیان آزادی بیان، به چیزی غیر از حفظ سلطه‌گری خود پایبند نیستند.

رئیس جمهور در ادامه، خیزش دانشجویان، اساتید و نخبگان غربی در حمایت از مردم مظلوم غزه را رویدادی بزرگ و دارای ابعادی گسترده توصیف کرد و ضمن تقدیر از نقش‌آفرینی رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی در آشکار کردن و به تصویر کشیدن ماهیت بدون روتوش غربِ مدعی افزود: بدون تردید این خیزش و بیداری در مقابل ظلم و جنایت و سلطه‌گری با اعمال خشونت، ضرب و شتم و بازداشت اساتید و دانشجویان حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود در جلسه امروز هیئت دولت با تاکید بر اهمیت موضوع کنترل و نظارت مدیران بر عملکرد زیر مجموعه خود، تصریح کرد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

رئیس جمهور در ادامه ضمن ابراز رضایت از گزارشات مسئولان اقتصادی دولت درباره کاهش تورم، کنترل و کاهش رشد نقدیندگی و کاهش قیمت ارز، استمرار این روند را نیازمند کنترل و مراقبت ویژه دستگاه‌های مربوط دانست و در این راستا تشکیل منظم شورای اقتصاد و ستاد تنظیم بازار را ضروری دانست.

رئیسی همچنین برنامه بازدید خود از مناطق ۱۷ و ۱۸ شهر تهران را اقدامی در راستای سفرهای استانی و ارتباط نزدیک با مردم این مناطق به منظور پیگیری و رفع مشکلات‌شان دانست وبا بیان اینکه حضور مسئولان در میان مردم و ارتباط نزدیک با آنها از نظر اثرگذاری هیچ جایگزینی ندارد، از همه وزرا خواست ضمن توجه ویژه به ارتباط‌گیری با مردم و شنیدن مشکلات و مطالبات آنها برای آن بخش از مردم جامعه که امکان ارتباط مستقیم با دولتمردان ندارند نیز برنامه‌ریزی کنند.

رئیس جمهور ناظر به گزارش وزیر راه شهرسازی درباره ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز در جاده‌های کشور، تصریح کرد: اقتضای قانون و تدبیر نیز آن است که ما با پیشگیری قبل از وقوع حادثه نسبت به رفع زمینه‌های آن اقدام و تا جایی که امکان دارد از وقوع خسارات و حوادث جلوگیری کنیم.

در ابتدای این جلسه معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به حضور و بازدید رئیس جمهور محترم و تعدادی از وزرا در مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران، این اقدام را اولین برنامه از سلسله برنامه‌های بازدید از مناطق مختلف پایتخت به منظور پیگیری و رفع مشکلات مردم تهران هم راستا با برنامه سفرهای استانی دانست و از تداوم آن در دیگر مناطق تهران با توجه به تراکم جمعیتی موجود در پایتخت خبرداد.

معاون اجرایی رئیس جمهور همچنین با اشاره به ورود دولت به موضوع کالاهای رسوبی در بنادر و گمرکات با دستور رئیس جمهور گفت‌: با اقدامات صورت گرفته میزان رسوب کالا در بنادر و گمرکات به حداقل ممکن رسیده و از میزان متوسط دنیا هم پایین‌تر است که این از دستاورد مهم دولت در دو سال و نیم گذشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: مشکل معدود کالاهایی که از این فرایند باقی‌مانده بود نیز با پیگیری جدی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزیر جهاد کشاورزی در چند روز اخیر حل و فصل و مقرر شد این کالاها یا مرجوع شده یا برای مصرف دامی به کشور وارد شود.

وزیر جهاد کشاورزی نیز در گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حل و فصل محموله حاوی روغن در بندر عباس که مورد تاکید جدی رئیس جمهور بود گفت: از سه کشتی حامل روغن که از سال ۹۹ وارد بندر عباس شده بودند، محموله دو کشتی از سازمان غذا و دارو مجوز گرفته و ترخیص شده‌اند و محموله سوم که مورد تایید مراجع ذی‌صلاح قرار نگرفت، نیز با پیگیری‌ها صورت گرفته از سوی معاون اول رئیس جمهور، مالک محموله پذیرفت با پرداخت هزینه بارگیری و حل و نقل، محموله سوم را مرجوع کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در جلسه امروز به تقدیر رهبری معظم انقلاب از نظام سلامت کشور به‌عنوان یکی از قوی‌ترین و بی‌نظیرترین نظامات سلامت در منطقه و همچنین خدمات وسیع درمانی و پزشکی به مناطق محروم که در تاریخ جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر است اشاره کرد و گفت‌: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تلاش مضاعف این روند را ادامه خواهد داد و با بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های نظارت بر سلامت و درمان به صورت مستمر سلامت مردم را پایش و کنترل می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی نیز گزارشی از بهره برداری از ۸ هزار ۴۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان آذربایجان شرقی ارائه کرد و گفت: خوشبختانه تا امروز عملیات اجرایی ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد مسکونی در بخش‌های مختلف از جمله ۲۶۴ هزار واحد در بافت فرسوده و ۵۰۰ هزار واحد روستایی آغاز شده و در فرایند ساخت قرار دارند و همچنین ۱۲۸ هزار و ۵۰۰ مسکن مهر نیز تحویل شده است.

وزیر راه و شهرسازی همچنین به اقدامات صورت گرفته در اصلاح و رفع نقاط حادثه خیز جاده‌ای در دولت مردمی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۷۲۵ نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای اصلاح و رفع شده و امسال با هدف‌گذاری صورت گرفته بنا داریم مشکل نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای را تا حد زیادی حل کنیم که البته این مهم به ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وزیر دادگستری نیز در این جلسه از به صفر رسیدن پرونده پرداخت دیه از بیت المال خبر داد و افزود: در سال گذشته برای اولین بار در این دولت توانسته‌ایم پرونده پرداخت دیه‌هایی که به عهده دولت بوده با کمک سازمان برنامه و بودجه به صفر برسانیم و درصدد هستیم مشکل تعداد اندکی از پرونده‌های باقی‌مانده که دارای اشکال و ایراده بوده نیز رفع کنیم.

کد خبر 6091434 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • شوخی روی کین با هالند: حالا به سطح چمپیونشیپ رسید!
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • بدترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما!
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود