Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@15:21:41 GMT

اعلام شرایط سرمایه‌گذاری در ساخت ۴۵ هزار واحد مسکونی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۰۰۱۸

اعلام شرایط سرمایه‌گذاری در ساخت ۴۵ هزار واحد مسکونی

شرکت بازآفرینی شهری ایران، جزییات سرمایه‌گذاری در اراضی و املاک این شرکت را به‌منظور ساخت و طراحی ۴۵ هزار واحد مسکونی اعلام و فرم توان‌سنجی سرمایه‌گذاران را منتشر کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرم توان‌سنجی متقاضیان سرمایه‌گذاری و جزئیات اراضی و املاک سرمایه‌گذاری به‌منظور طراحی و ساخت ۴۵ ھزار واحد مسکن در اراضی و املاک شرکت بازآفرینی شھری ایران توسط سازندگان واجد شرایط با مشارکت اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان با تکمیل فرم‌ھای مختلف شامل، تأمین منابع مالی اقتصادی، فنی، تضمین کیفیت خدمات و فعالیت‌ھای مرتبط را به ھمراه مستندات مربوط به توانایی مالی، فنی و سوابق اجرایی، می‌توانند تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه به دبیرخانه شرکت بازآفرینی شھری ایران به آدرس تھران، میدان ونک، خیابان شھید خدامی، پلاک ۵۱، ارسال کنند.

پس از ارزیابی کیفی اولیه سرمایه‌گذاران و احراز صلاحیت شرکت‌کنندگان از متقاضیان واجد صلاحیت برای مراحل بعدی دعوت به‌عمل خواھد آمد. شایان ذکر است ارائه مدارک و سوابق ھیچ‌گونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواھد کرد.

متقاضیان شرکت در این فراخوان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت بازآفرینی شھری ایران به آدرس www.udrc.ir مراجعه و یا با شماره‌ھای ۸۸۸۷۷۹۵۴ و ۸۷۵۷۲۴۱۰ تماس بگیرند.

کد خبر 419097

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری بافت فرسوده شرکت بازآفرینی شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شرکت بازآفرینی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۰۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی