Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان رازی تربت حیدریه از توزیع داروی بیماران مزمن تحت پوشش بیمارستان رازی تربت حیدریه خبرداد و گفت: درراستای قطع زنجیره انتقال کرونا این طرح ابتکاری بیمارستان رازی اجرایی شده است.

محمد عجم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: با حمایت‌های مدیریت و معاون درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی، بیمارستان رازی تربت حیدریه به عنوان پایلوت این طرح تعیین شد که  داروی مورد نیاز بیماران مزمن  به صورت رایگان درب منازل آنها تحویل داده شود تا نیازی به مراجعه حضوری به مرکز درمانی نداشته باشند چون بیشتر آنها از افراد در معرض خطر کرونا و مسن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بیمارستان رازی تربت حیدریه گفت: از دهم فروردین ماه این طرح اجرایی شده و روزانه بین 40 تا 60 بسته دارویی با حمایت بخش خیرین و همکاران به درب منازل بیماران ارسال می‌شود.

وی بیان کرد: این اقدام با هدف پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در مراکز درمانی به بیماران مزمن انجام می‌شود.

عجم تصریح کرد: با اجرای موفقیت آمیز این طرح درتربت حیدریه  با دستور مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان رضوی این‌طرح برای تمامی بیماران مزمن خراسان رضوی که حدود 100 هزار نفر هستند اجرایی شد.

رئیس بیمارستان رازی تربت حیدریه تاکید کرد: از آنجایی که بیمارستان رازی تنها بیمارستان تامین اجتماعی در جنوب خراسان رضوی است؛ ارائه این خدمت برای بیماران مزمن تحت پوشش بیمارستان رازی ساکن شهرستان‌های خواف، رشتخوار، مه ولات و زاوه نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 70031

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان بیماران خراسان رضوی رازی بیمارستان رازی تربت حیدریه بیماران مزمن خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۰۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برخی مسئولان و معاونان این وزارتخانه برای دیدار و گفتگوی چهره به چهره با مردم در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری حاضر شدند.

حیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو در این دیدار، از تولید داروی بیماران اس ام اِی (SMA) در یک شرکت دانش‌بنیان خبر داد و گفت: این دارو در سطح آزمایشگاهی تولید شده است و اگر نتایج نهایی آن اثربخش باشد، وارد مرحله تولید صنعتی می‌شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • داروی مهم بیماران قلبی بالاخره توزیع شد
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی