Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان گفت: طی امروز کماکان برای هرمزگان ابرناکی، رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ و افزایش لحظه ای سرعت وزش باد پیش بینی می شود.

مرضیه سی سی پور افزود: طی امروز تداوم فعالیت سامانه بارشی جنوبی برروی استان پیش بینی می شود که از ساعات صبح امروز همانند روز گذشته، از مناطق غربی استان بارش ها آغاز و به تدریج در طول روز سایر نقاط استان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد و اواخر وقت امروز از مناطق شرقی استان خارج خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: طی امروز کماکان برای استان ابرناکی، رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ و افزایش لحظه ای سرعت وزش باد پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان هرمزگان ادامه داد: با توجه به ماهیت رگباری بارش های امروز، توصیه می شود کماکان از قرارگیری در حریم رودخانه های فصلی خودداری شود و با توجه به بروز صاعقه از حضور در مناطق مرتفع نیز اجتناب شود.

وی با بیان اینکه دریا طی امروز متلاطم و از فردا کمی مواج خواهد بود، خاطرنشان کرد: از نظر دمایی، از روز جمعه با خروج سامانه، افزایش نسبی دمای بیشینه مورد انتظار است.

سی سی پور اضافه کرد: گذر دو سامانه بارشی دیگر نیز طی اوایل و اواسط هفته آینده برروی جنوب کشور و استان هرمزگان پیش بینی می شود که مطابق با الگوهای فعلی هواشناسی، از مقادیر بالای بارشی برخوردار نخواهد بود و در صورت تغییراحتمالی در الگوهای هواشناسی، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کارشناس هواشناسی هرمزگان با اشاره به اینکه از روز گذشته تاکنون  در بندرعباس ۸ میلی متر باران بارید، خاطرنشان کرد: میزان بارش‌ها در سیری ۱۹.۷ میلی متر، بشاگرد ۱۶.۲ میلی متر، لاوان ۱۵ میلی متر، بندرلنگه ۱۴.۵ میلیمتر، بندر خمیر ۱۳ میلی متر، بوموسی ۱۲.۷ میلی متر، قشم ۹.۳ میلی متر، بستک ۸.۹ میلی متر، پارسیان ۶.۷ دهم میلی متر است.
وی در پایان با بیان اینکه در حاجی آباد، میناب، رودان، سیریک و جاسک میزان بارش‌ها کمتر از ۶ میلی متر است، عنوان کرد: از نظر دمایی از روز جمعه با خروج سامانه، افزایش نسبی دمای بیشینه مورد انتظار است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پیش بینی می شود طی امروز میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان

اداره کل هواشناسی استان گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالبا پایدار در منطقه است.

بر این اساس طی ۴۸ ساعت آینده آسمانی صاف تا نیمه ابری طی روز افزایش نسبی دما و در برخی نواحی پدیده مه (طی ساعات شب تا صبح) پیش بینی می‌شود. 

همچنین طی این مدت گاهی به سبب ناپایداری‌های موقتی، افزایش ابر و رگبار و رعد و برق پراکنده دور از انتظار نیست. 

از چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت هم افزایش ابر و کاهش نسبی دما و به تدریج از جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه در بعضی نقاط رگبار و رعد و برق تا اوایل هفته آینده مورد انتظار است. 

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی گیلان همچنین آمده است: تغییرات احتمالی در پیش بینی جوی روز‌های آینده اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ در جزیره لاوان + ویدئو | شدت بارش تگرگ را ببینید
  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد
  • یزد؛ همچنان کم بارش ترین استان کشور/ سامانه جدید بارشی در استان یزد+ فیلم
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • پیش‌بینی رگبار تگرگ در لرستان
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • افزایش ابر و کاهش نسبی دما از چهارشنبه در گیلان