Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، امید قادری با اشاره به در پیش بودن رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ در پاییز امسال، اظهار کرد: به منظور معرفی هرچه بهتر جاذبه‌های گردشگری استان برای این رویداد بزرگ برنامه‌هایی را طرح‌ریزی کرده‌ایم که از جمله آنها تهیه فیلم‌ها و کلیپ‌های کوتاه از جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های مختلف استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آغاز اجرای این پروژه خبرداد و تصریح کرد: باتوجه به این‌که در این زمان از فصل بهار شاهد زیبایی‌های شگفت انگیزی در شهرستان‌های غربی استان هستیم، ساخت فیلم و کلیپ‌های تبلیغاتی از جاذبه‌های گردشگری این مناطق را در چند روز اخیر آغاز کرده‌ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان افزود: فیلمبرداری از جاذبه‌های گردشگری شهرستان‌های غربی استان حدود یک هفته‌ای طول می‌کشد و پس از آن فیلمبرداری دیگر جاذبه‌های گردشگری استان انجام خواهد گرفت.

وی بابیان این‌که در این پروژه ۲۰ فیلم و ۲۰۰ کلیپ کوتاه تهیه می‌شود، عنوان کرد: تلاش شده تا به معرفی جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی، صنایع دستی، آداب و رسوم، سنن و آیین‌های باستانی مناطق مختلف استان به دو زبان فارسی و انگلیسی بپردازیم.

قادری اضافه کرد: برای تهیه فیلم و کلیپ از جاذبه‌های گردشگری استان کرمانشاه از یک تیم حرفه‌ای دعوت به کار شده و طبق برنامه ظرف یک ماه آینده این پروژه تبلیغاتی به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: در نظر داریم با اتمام مراحل فیلمبرداری از این جاذبه‌ها، فیلم‌ها و کلیپ‌های تهیه شده را به شکل گسترده و وسیعی در فضای مجازی و رسانه ملی انتشار دهیم تا مردم ایران با جاذبه‌های گردشگری استان و رویداد گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ بیشتر آشنا شوند.  

کد خبر 501775 برچسب‌ها سفر - گردشگری سینما - مستند سازی استان کرمانشاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر گردشگری سینما مستند سازی استان کرمانشاه جاذبه های گردشگری استان جاذبه های گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور با ابتکار پلیس کرمانشاه در مدرسه شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان در مراسم آغاز به کار مدرسه طرح ترافیک کرمانشاه با ابراز خرسندی از ایجاد مدرسه طرح ترافیک کرمانشاه، اظهار کرد: موضوع ترافیک یک موضوع اجتماعی است که اگر فرهنگ آن را رعایت نکنیم با مشکلاتی روبه‌رو خواهیم شد.

وی افزود: فرهنگ ترافیک جزو آن دسته از مسائلی است که اگر از همان سنین ابتدایی آموزش‌های لازم در خصوص آن ارائه شود فرد در بزرگسالی می‌آموزد که در هر شرایطی ملزم به رعایت قوانین و دستورالعمل‌های مربوط به حوزه رانندگی است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به فوت ۴۸۵ نفر در سوانح رانندگی سال گذشته در جاده‌های درون و برون‌شهری استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: در این حوادث بیش از ۵۱۰۰ نفر هم زخمی شدند.

حاجیان اضافه کرد: سال گذشته ۱۱ هزار و ۳۵۰ فقره تصادف خسارتی نیز در راه‌های درون و برون شهری کرمانشاه به وقوع پیوست تا جدی‌تر از همیشه به فکر رفع نواقص و کاهش سوانح رانندگی باشیم.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم مردم، دانش آموزان و خانواده‌های آن‌ها برای کاهش سوانح رانندگی گفت: ایجاد مدرسه طرح ترافیکی و آموزش دانش آموزان کمک خواهد کرد که در سال‌های آتی شاهد کاهش معنادار تصادفات و در عین حال افزایش فرهنگ ترافیکی در استان باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از همراهی اداره کل آموزش و پرورش و شهرداری برای کمک به پلیس در اجرای مدرسه طرح ترافیک قدردانی کرد و افزود: این اقدام حرکت جدیدی در سطح کشور محسوب می‌شود و نتایج آن باعث جلوگیری از بسیاری آسیب‌ها از جمله کاهش سوانح رانندگی خواهد شد.

کد خبر 751515

دیگر خبرها

  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • برگزاری جلسه کارگروه مشارکت و میراث فرهنگی در شهرستان اشنویه    
  • اقدامات فرهنگی باید از سطح مدرسه آغاز شود
  • «کاغذ شطرنجی» بهروز افخمی پروانه ساخت گرفت
  • «خدای جنگ» حسین دارابی مجوز ساخت گرفت
  • آغاز به کار نخستین مدرسه طرح ترافیک کشور در کرمانشاه
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • فیلمبرداری «دست خدا» آغاز شد/ روایتی سینمایی از تصمیم زن عروسک‌فروش
  • واکنش تهیه کننده «پرویزخان» به اعتراض احمدرضا عابدزاده
  • توضیح تهیه‌کننده «پرویزخان» درباره اعتراض احمدرضا عابدزاده و اکران آنلاین