Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: ارتش در دفاع مقدس، در دفاع از حرم، در زلزله و سیل و اینک با شعار مدافعان حرم و یاوران سلامت در مبارزه با بیماری کرونا نقش اساسی و بزرگی داشته و دارد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، امیر سعید اثنی‌عشری صبح امروز در دیدار فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر 28 و تیپ 128 و گروه 33 ارتش استان با نماینده ولی فقیه در کردستان که به‌مناسبت روز ارتش در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک روز ارتش به همه هموطنان، ارتشیان و همکاران خود اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب تاکنون، صفحات زرین و افتخارات زیادی کسب کرده و همواره ولایت‌مدار و همراه و یاور مردم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارتش در دفاع مقدس، در دفاع از حرم، در زلزله و سیل و اینک با شعار مدافعان حرم و یاوران سلامت در مبارزه با بیماری کرونا نقش اساسی و بزرگی داشته و دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان با بیان اینکه ارتش با تمام توان صادقانه و خالصانه جان فدای ملت هست و جایگاه ویژه‌ای در بین ملت ایران دارد، گفت: ارتشیان با اتحاد و همدلی با مردم در راستای حل مشکلات کنونی کشور تلاش می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان: ارتش در رزوهای کرونایی ‌مسئولیت‌پذیری خود را به مردم ثابت کرد‌«رژه خدمت و همیاری با مدافعان سلامت» روز ارتش در کردستان برگزار می‌شود

وی از برگزاری برنامه رژه خدمت و همیاری با مدافعان وطن و یاوران سلامت در استان در 29 فروردین‌ماه جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: ارتشیان به‌مناسبت روز ارتش، رژه خدمت را با هدف رفع آلودگی و ضدعفونی معابر در سطح شهر سنندج انجام می‌دهند.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 28 کردستان نیز در این نشست اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلمی ایران کارنامه درخشانی در پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت ایران دارد.

حجت‌الاسلام عبداللهی گفت: ارتش امروز پا در رکاب و ولایت‌مدار و علاوه‌بر تلاش در راستای پیشگیری از کرونا، اقدامات گسترده و موثری در حفظ ارتقا و توان رزمی خود انجام داده و آمادگی مقابله با هرگونه تهدید را دارد.

انتهای پیام/484/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه عملیاتی لشکر رژه خدمت روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد/ تشریح جزئیات بهره‌مندی از تسهیلات قرارگاه مهارت‌آموزی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • فیلم| فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زند
  • ورود فرمانده کل ارتش ایران به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا