Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شریعت روز پنچ شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در روزهای اول شیوع ویروس کرونا دغدغه اصلی ما حمایت از نیروهای انسانی و کادر درمان که در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار داشتند، بود.

 وی ادامه داد :  در همین راستا کمک های جمع آوری شده صرف تهیه تجهیزات پزشکی برای بیمارستان و اورژانس و خانه های بهداشت و همچنین تهیه وسایل حفاظتی از جمله ماسک ، شیلد ، گان  و محلول ضدعفونی کننده برای کادر درمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت : از مبلغ جمع آوری شده بالغ بر ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای این منظور هزینه شد.

وی با بیان اینکه برای مقابله با ویروس کرونا خیرین با همت گروه های جهادی به کمک این شهرستان آمده اند ، تصریح کرد :با مطلوب شدن شرایط بیمارستان ها و کنترل نسبی ویروس در شهرستان ،هدف بعدی کمک به افرادی بود که معیشت شان با در خانه ماندن و تعطیلی واحدهای تجاری با مشکل روبرو شد .

شریعت  افزود: با تشکیل تیم هایی متشکل از افراد سپاه ، دهیاری و شهرداری افراد آسیب دیده و نیازمند در سطح شهرستان شناسایی شدند و تاکنون طی چند مرحله حدود ۲هزار بسته کمک معیشتی در سطح این شهرستان توزیع شد.

وی با تاکید بر اینکه این روند ادامه خواهد داشت گفت: در ماه رمضان نیز طی سه مرحله بسته های کمک معیشتی بین اقشار آسیب دیده و نیازمند توزیع خواهد شد.

فرماندار محمودآباد تاکید کرد: اگر همراهی و همدلی مردم نبود ما نمی توانستیم در مقابله با کرونا موفق عمل کنیم .

وی همچنین وضعیت شهرستان محمودآباد را مطلوب دانست و گفت : این شهرستان از اولین شهرهای استان بوده است که به شرایط پایدار کرونایی رسید.

شریعت یادآور شد :کاهش بیماران در شهرستان محمودآباد  نباید به معنای برطرف شدن  مشکل ،کاهش سخت گیری و  عدم رعایت مسایل بهداشتی تلقی شود زیرا در حال حاضر ما  در مرحله مدیریت شیوع ویروس قرار داریم و هنوز  نتوانستیم آن را  به طور کامل کنترل کنیم .

ویروس کووید-۱۹ یا همان کرونا که برای نخستین بار در دی ماه سال گذشته از استان ووهان چین شیوع یافت ، از ابتدای اسفند ماه سال ۹۸ در کشور و استان مازندران مشاهده شد. 

بر اساس آخرین آمار هم اکنون ۵۰۹بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در مراکز درمانی استان مازندران بستری هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مازندران محمودآباد پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مازندران محمودآباد ویروس کرونا مازندران محمودآباد ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای بدون بیکار با پرورش گل در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، اهالی روستای وازیَک محمودآباد با پرورش گل و گیاه توانستند روستای بدون بیکار مازندران لقب بگیرند.


مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد با بیان اینکه از ۹۲ هکتار فضای گلخانه‌ای شهرستان محمودآباد ۳۷ هکتار آن در روستای وازیک واقع شده است گفت: ۱۶۹ نفر در این روستا به پرورش گل و گیاه مشغول هستند.


هادی زاده با اشاره به اینکه روستای وازیک سال ۱۴۰۰ به عنوان روستای گردشگری گل و گیاه مازندران معرفی شد افزود: با پرورش گل و گیاه در این روستا، وازیک روستای بدون بیکار مازندران هم لقب گرفت.


او ادامه داد: پرورش دهندگان گل و گیاه روستای وازیک با تولید و پرورش انواع گل‌های آپارتمانی، درخت و درختچه‌های زینتی در جشنواره‌های متعدد گل وگیاه حضور دارند و محصولاتشان به سایر نقاط کشور نیز ارسال می‌شود.


استان مازندران دارای ۱۱۴۵ هکتار فضای گلحانه‌ای است که در این زمینه، رتبه نخست کشور را دارد.

زینب دیوارگر و گزارشی از روستای بیکار مازندران:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • آغاز مسابقات لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • روستای بدون بیکار در مازندران
  • روستای بدون بیکار با پرورش گل در مازندران
  • کمک ۳۴۰ میلیارد ریالی خیرین البرزی در طرح پنجره‌های امید
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن