Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@21:04:59 GMT

رییسِ تازهِ فرهنگسرای نیاوران معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۰۶۰۴

رییسِ تازهِ فرهنگسرای نیاوران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با توجه به انتصاب سیدعباس سجادی، رییس سابق فرهنگسرای نیاوران به عنوان معاون شهرداری منطقه یک تهران در اواخر سال ۱۳۹۸، معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبادرضا اسلامی کولایی را به عنوان رییس تازه این مجموعه فرهنگی منصوب کرد.

در بازدید سیدمجتبی حسینی (معاون امور هنری)، حمید قبادی (مشاور اجرایی)، سیدامین مویدی (مشاور معاونت امور هنری) و مهدی افضلی (مدیر عامل بنیاد رودکی) در عصر چهارشنبه ۲۷ فروردین از فرهنگسرای نیاوران، عبادرضا اسلامی کولایی به عنوان رییس فرهنگسرای نیاوران معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمجتبی حسینی در حکمی برای عبادرضا اسلامی کولایی نوشته، آورده است: «نظر به تعهد، تجربه و سوابق ارزنده کاری جناب عالی و به موجب این حکم به عنوان مشاور اینجانب و رییس فرهنگسرای نیاوران منصوب می شوید.ضروری است با سرلوحه قرار دادن قانون و مقررات و برنامه راهبردی معاونت امور هنری و به کارگیری نیروهای کاردان، متعهد و کارآمد و با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که به عهده گرفته اید مجدانه کوشش نمایید.»

عبادرضا اسلامی، پیش از این، معاونت موسسه آموزشی علمی، کاربردی فرهنگ و هنر را بر عهده داشته است. معاونت اداری، مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، مدیریت کل پشتیبانی شرکت بازرگانی دولتی ایران، قائم‌مقامی و معاونت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و ... از دیگر سوابق اسلامی است.

۵۷۵۷

کد خبر 1376908

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بنیاد رودکی فرهنگسرای نیاوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم وفناوری آنا، در پی انتشار شایعات و گمانه زنی ها در خصوص تولید برنامه تلویزیونی «جام جم»، روابط عمومی  معاونت سیما اعلام کرد فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع رسانی خواهد شد.

برنامه «جام جم» تولید مرکز سیمرغ که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • رایزن فرهنگی پشت‌ِ میزنشین نمی‌خواهیم / سرانجام ساخت فیلم سینمایی درباره اقبال لاهوری
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر