Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، 83 هزار و 550 عدد انواع تجهیزات بهداشتی کشف کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمدرضا مقیمی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در ادامه طرح مبارزه با احتکار و قاچاق کالاهای بهداشتی در سطح کشور، همچنان رصد اطلاعاتی مبدأ و مقصد کالاهای بهداشتی در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی، انبارها و مراکز متخلف پخش کالاهای بهداشتی را شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی اقدام به بازرسی از انبارهای مورد نظر می کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز توزیع و عرضه تجهیزات بهداشتی و انبارها، 83 هزار و 550 عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل 58 هزار و 816 عدد دستکش، 7 هزار و 722 عدد انواع ماسک، 17 هزار و 12 عدد مواد ضدعفونی کننده و انواع تجهیزات پزشکی کشف و همچنین 286 مرکز عرضه متخلف تجهیزات بهداشتی را نیز پلمب کردند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه تجهیزات بهداشتی مکشوفه به وزارت بهداشت و درمان و در استان ها به دانشگاه های علوم پزشکی تحویل شد، عنوان کرد: در این رابطه 34 محتکر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم فهیم متعدد کشور که کمک بسیار شایانی در شناسایی و کشف اقلام و تجهیزات بهداشتی مورد نیاز این روز های مردم را به پلیس داشتند گفت: با عنایت به اینکه پلیس امنیت اقتصادی در سراسر کشور در حال رصد و پیگیری اخبار و اطلاعات اعلامی شهروندان عزیز در این خصوص هستند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه احتکار و قاچاق کالای بهداشتی، سریعا موضوع را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس حوادث احتکار پليس امنيت اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی تجهیزات بهداشتی انواع تجهیزات عدد انواع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام‌مجید گشول دره‌سیبی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه اقلید اظهار کرد: وعده صادق نشانگر منطق مقاومت و هجوم بر دشمن بود و نه تنها موجب کاهش تنش اقتصادی شد بلکه به ثبات بازار کمک کرد و به‌خاطر امنیت و بازدارندگی ایجادشده، سرمایه‌گذاران را به سرمایه‌گذاری بیشتر تشویق نمود.

امام جمعه اقلید تاکید کرد: دولت، بانک مرکزی و وزارتخانه‌های اقتصادی برای رفع مشکلات معیشتی که کام مردم را تلخ کرده است اقدام کرده و نقشه‌ای روشن و اقداماتی نقطه‌زن علیه سوداگران امنیت اقتصادی ایران تهیه کرده و تدارک ببینند و خانه‌های فساد اقتصادی را در اربیل و اتاق‌های سیاه دلار فردایی و تلگرامی را هدف قرار دهد.

وی گفت: باید بدون مماشات فراز و فرودهای آزاردهنده بازار پول و سرمایه را کاهش داد.

کد خبر 6095617

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • چین: روابط با افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • دولت بدون مماشات با سوداگران امنیت اقتصادی کشور مبارزه کند
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان