Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@04:24:16 GMT

علت اعلام نشدن آمار استانی کرونا چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۰۸۷۴

علت اعلام نشدن آمار استانی کرونا چیست؟

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یکی از دلایل اعلام نشدن آمار استانی ویروس کرونا را جلوگیری از موج سفر‌های احتمالی به مناطق با شیوع کمتر و متوسط بیماری و در نتیجه گسترش میزان ابتلا به آن در کشور ذکر کرد.

حریرچی افزود: اعلام آمار‌های استانی باعث می‌شد تا سفر از استان‌های با شیوع بالای کرونا به سمت استان‌های با شیوع کم و متوسط افزایش یافته و در نتیجه این مناطق نیز با خطر شیوع بیشتر ویروس روبرو شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: در تعطیلات عید، یکی از شهر‌های ۴۰۰ هزار نفری غیر توریستی به همین علت میزبان حدود ۱۲۰ هزار نفر مسافر بود که این امر وضعیت کل شهر را به هم ریخته بود و در این چنین اوضاعی خطر شیوع بیماری نیز بیشتر می‌شود.

او اضافه کرد: یکی از دلایل دیگر اعلام نشدن آمار‌های استانی موضوع آزمایش‌ها و تفسیر نتایج آن‌ها می‌باشد و ترجیح بر این است که این تفسیر به صورت کلی و کشوری صورت گرفته و با شفافیت به مردم اعلام گردد.

از سه روز پیش دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های کشور از ارایه آمار‌های مربوط به ابتلا و جانباختگان بیماری کرونا خودداری می‌کنند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا در ایران ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۰۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان

با توجه به حذف ارسال پیامک برای تراکنش‌های زیر ۳۰ هزار تومان در برخی از بانک‌ها اگر هنگام خرید اشخاصی به طور عمد و یا غیرعمد اقدام به برداشت کمتر از ۳۰ هزار تومان کنند کاربر از آن مطلع نخواهد شد و این معضل کاربران را گلایه‌مند کرده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و ادب؛ بانک‌ها چند سالی هست که برای پیامک شرط می‌گذارند که مثلا کم‌تر از ۵۰ هزار تومان و یا ۳۰ هزار تومان پیامک ارسال نمی‌شود و این دست سارقان فضای مجازی را بازتر می‌کند. لطفا پیگیری کنید.  

منبع: زهره صاحبی - شهروند خبرنگار 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا