Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید کشکولی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: اصنافی که در مقابله با کرونا کم خطر اعلام شده و علاقه‌مند به شروع فعالیت هستند تنها تا ساعت ۲۴ امروز فرصت دارند در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند و پس از تکمیل فرم تعهد، اخذ مجوز و تایید تعهدنامه مبنی بر الزام به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دریافت کد می‌توانند شروع به فعالیت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  تاکیدکرد اعمال قانون برای اصناف کم خطر که مبادرت به شروع کار بدون اخذ تعهد ودریافت کد کنند و یا با بی توجهی به رعایت دستورالعمل بهداشتی منجر به شیوع کرونا شوند توسط دستگاه‌های نظارت بصورت قاطع صورت خواهد گرفت.

 کشکولی گفت: بازرسان اتاق‌ اصناف و اتحادیه‌های صنفی، شبکه بهداشت و درمان  و سایر عوامل نسبت به نظارت بر حسن اجرای شروع به فعالیت واحدهای صنفی کم خطر درشیوع کرونا و اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی مصوب متعهد شده و اعمال قانون در برابر خاطیان خواهند کرد.
 الیگودرز در شرق لرستان قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا شبکه بهداشت و درمان قانون فعالیت خطر بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کم خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی

رئیس اتاق اصناف استان گفت: مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی کسب و کار (شناسه یکتا) تا ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ از سوی هیات مقررات‌زدایی تمدید شده است.   الهی افزود: بعد از این مهلت مجوز‌ها قدیمی و بدون شناسه یکتا از نظر قانونی اعتبار ندارد و این نوع کسب و کار‌ها بدون مجوز محسوب می‌شوند.   وی با بیان اینکه با وجود اطلاع رسانی‌های انجام شده هنوز بسیاری از کسبه برای تبدیل مجوز‌های خود از کاغذی به الکترونیکی اقدامی نکرده اند، از همه صاحبان مشاغل، اصناف، کسبه و بازاریان استان کهگیلیویه و بویراحمد خواست به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در دریافت خدمات بانکی، بیمه ای ، مالیاتی و دیگر خدمات هر چه سریعتر نسبت به الکترونیکی کردن مجوز‌های کسب و کار خود اقدام کنند.   به گفته رئیس اتاق اصناف استان صاحبان کسب و کار برای انجام این کار باید به درگاه ملی مجوز‌ها به نشانی mojavez.ir مراجعه کنند و داشتن شماره پشت کارت ملی، شماره جواز کسب و کار و کد پستی محل کسب و کار برای فرایند الکترونیکی شدن الزامی و این فرایند در کوتاه‌ترین زمان ممکن قابل انجام است.   وی ادامه داد: فرایند تبدیل مجوز‌ها به الکترونیکی کاملا رایگان و با استفاده از گوشی تلفن همراه در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است.   الهی افزود: از ۳۰ هزار واحد صنفی موجود در استان کهگیلویه و بویراحمد، کمتر از ۴ هزار واحد صنفی اقدام به دریافت شناسه یکتا کرده اند. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد