Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش دیدار و گفتگو کرد.

سرلشکر باقری در این دیدار با تبریک روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان گفت: خداوند را شاکریم که ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر سرلشکر موسوی تحت تدابیر و منویات فرماندهی مقام معظم رهبری، روز به روز مقتدرتر، فعال‌تر، پای کارتر و منسجم‌تر از همیشه مأموریت‌های خود را به انجام می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با ویروس کرونا بسیار خوش درخشیده است، افزود: ارتش در همه مأموریت‌های محوله و حتی بصورت خودجوش در حوزه‌هایی که وظیفه‌ای برایش تعریف نشده بود، خودش جستجو و به بهترین نحو ورود کرد و اقدامات و خدمات شایان توجهی به ملت شریف ایران در بیمارستان‌ها، جاده‌ها، شهرهای مختلف و نقاهتگاه‌ها ارائه کرد و صحنه‌های درخشانی از ایثار وهمدلی را رقم زد و هنوز هم این فداکاری‌ها ادامه دارد.

ارتش ایران موفق‌تر از همیشه در حال اجرای ماموریت‌ها است

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه دیدار با فرمانده کل ارتش در جمع خبرنگاران با تبریک روز ارتش، گفت: بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و روز حماسه آفرینی‌ها و فداکاری های نیروی زمینی  قهرمان و یادگار امام راحل بزرگوار است که این روز را برای حضور ارتش در میان مردم و رژه در میان مردم تعیین کردند.

وی افزود: هر ساله رژه باشکوه ارتش جمهوری اسلامی ایران در کشور برگزار می‌شد، لکن امسال به دلیل وضعیت شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری این مراسم نبوده و به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رژه به شکل دیگری تحت عنوان «رژه خدمت» به‌منظور رفع آلودگی از بخش‌های اعظمی در کشور به نمایش گذاشته خواهد شد.

سردار سرلشکر باقری اذعان داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با انسجام، سازماندهی مناسب، پا در رکابی و آمادگی کامل و تحرک بالا، شجاعانه و موفق تر از همیشه در حال اجرای مأموریت‌ها است و امروزه در دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور کاملا آماده و موفق در حال انجام وظیفه است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: ارتش علاوه‌ بر حفظ آمادگی‌های رزمی و دفاعی بدون اینکه خللی در مأموریت‌های ذاتی بوجود آید، به طور کامل و مطلوب و با تمام توان به کمک ملت شریف کشورمان آمده و در دفاع از سلامت و بهداشت مردم از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.

وی گفت: عزیزان ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران، چه در مسئله رفع آلودگی از معابر و شهرها و مناطق آلوده، چه در مسئله کنترل تردد در جاده‌ها در دوره محدودیت رفت و آمدها و چه در مسئله مداوای بیماران در بیمارستان‌های ارتش که بیش از 30 بیمارستان ارتش در این مأموریت سهیم بودند و سهیم هستند و بیمار پذیرفتند و بیمار دارند، مانند همه عزیزان ما در بخش سلامت کشور که مشغول کار شبانه روزی‌اند در حال اجرای مأموریت هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در بسیاری از پادگان‌ها و شهرک‌های مسکونی ارتش، کارکنان و خانواده‌های آنها به شکل‌های مختلف اعم از تولید لوازم بهداشتی و درمانی به صورت خودجوش و داوطلبانه در حال خدمت و فعالیت هستند که جای قدردانی دارد.

سردار سرلشکر باقری با بیان اینکه باید خداوند را به‌خاطر چنین ارتش فداکار و مردمی شاکر بود، گفت: امیدواریم در سال ۹۹ که سال جهش تولید است، به فضل الهی شاهد جهش توفیقات بخش دفاعی و نیروهای مسلح کشورمان باشیم و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز بیش از گذشته و بهتر از گذشته در همه زمینه‌ها درخشش و موفقیت داشته باشد

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ستاد ارتش عبدالرحیم موسوی صراط رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران سردار سرلشکر سرلشکر باقری حال اجرای تر از همیشه مأموریت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه روز  بسیج سازندگی گفت: حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی از شاخصه‌های برجسته‌ی «سازمان بسیج سازندگی» است.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام "بسیج سازندگی" از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته‌ی " سازمان بسیج سازندگی" است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تأکید بارزانی بر اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • بارزانی: با جدیت تمام، اجرای کامل توافق‌نامه امنیتی با تهران را دنبال خواهیم کرد
  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • سرلشکر رشید: رژیم صهیونیستی جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد
  • صدور خدمات فنی و مهندسی یک ضرورت است/ اجرای پروژه اومااویا به دست متخصصان ایرانی
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود