Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@09:07:30 GMT

تجهیز مجموعه تنیس خاکی جنوب شهر تهران به امکانات رفاهی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۱۲۳۷

تجهیز مجموعه تنیس خاکی جنوب شهر تهران به امکانات رفاهی

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید صالح محمود رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۹ با اعلام این خبر گفت: به منظور تجهیز این زمین تنیس خاکی به امکاناتی شامل رختکن، سرویس‌های بهداشتی و دفتر مدیریت، عملیات احداث ابنیه‌ای به متراژ ۵۰ متر مربع در حال انجام است.

به گفته وی، مجموعه تنیس خاکی بوستان بزرگ ولایت در قالب ۵ زمین خاکی در انتهای پارکینگ شمالی بوستان مذکور احداث شده و در راستای رفاه حال شهروندان نیز بزودی مجهز به امکانات رفاهی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رباطی همچنین به ادامه عملیات رنگ آمیزی هندریل های پل‌های سواره رو در منطقه اشاره کرد و افزود: این فعالیت که در پل شهید بنامعلی محمدزاده در بزرگراه تندگویان نیز انجام شده، تاکنون به هندریل های پل شهید علامه عسگری در بلوار علامه عسگری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی، تا پایان ماه جاری نیز پل‌های شهید صالحی و شهید حیدری نیز در بلوار یاد شده بر اساس دستورالعمل پالت رنگی شهر تهران با رنگ نقره آبی رنگ آمیزی می‌شود.

کد خبر 4902056

منبع: مهر

کلیدواژه: تنیس شهرداری منطقه 19 تهران بوستان ولایت ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شیوع کرونا فاصله گذاری اجتماعی شهر تهران قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی سیدابراهیم رئیسی سازمان تامین اجتماعی مترو طرح غربالگری آموزش مکمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حمید شیرازیانی افزود: در ابتدای طرح، مدارسی در سطح استان برای انجام امور شناسایی و بررسی می‌شوند.

او با اشاره‌ به اینکه سهمیه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، ۸۱ مدرسه است افزود: کارشناسان اداره نوسازی باید برای بررسی و برآورد هزینه از این مدارس بازدید داشته باشند. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان تصریح کرد: سیستم گرمایش و سرمایش بیشتر این مدارس دارای نواقص و ایرادهای کوچک و جزئی است؛ از همین رو برخی مدارس نیاز به تعویض شمعک و بعضی نیاز به تعویض رادیاتور دارند. 

او گفت: قرار است از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز خریداری و تحویل پیمانکار تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان همدان و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی نیز اظهار کرد: سازمان‌ها و نهادهای مختلفی پشتیبان این طرح هستند. 

شهید علی عرب ملقب به ققنوس دفاع مقدس، سال ۱۳۴۹ در زرند کرمان متولد شد و در روز دوم عملیات کربلای یک در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، با افتادن در آتش خود را فدای هم‌رزمانش کرد.

دیگر خبرها

  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • رکورددار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • رکوردار بالاترین پرواز با بالگرد در جهان به روایت آسمان غرب
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است