Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@16:03:34 GMT

آخرین مهلت ثبت نام در سامانه سلامت؛ امروز

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۱۲۶۰

آخرین مهلت ثبت نام در سامانه سلامت؛ امروز

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن فرهادی، معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با حضور در برنامه تیتر شبکه خبر به بررسی اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند پرداخت.

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با اشاره به میزان استقبال اصناف از ثبت نام در سامانه سلامت به تفکیک استان و مشاغل گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد صنفی و صنعتی در سایت سلامت ثبت نام کرده اند، بیشترین ثبت نام کنندگان متعلق به استان تهران اصفهان و بعد استان خراسان رضوی است، آخرین استان در رتبه بندی مربوط به استان ایلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیشترین واحد‌های که ثبت نام کرده‌اند مربوط به مراکز صنعتی کوچک می‌شود، ادامه داد: بعد از مراکز کوچک باید به بانک‌ها تبریک گفت که رتبه دوم را کسب کردند و بعد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی رتبه سوم را به دست آوردند.

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت تاکید کرد: شرط اصلی از سرگیری فعالیت‌های صنفی، ثبت نام در سامانه سلامت است، و پنج شنبه، ۲۸ فروردین پایان مهلت ثبت نام در سامانه سلامت است.

وی با اشاره به اینکه جایگاه‌های سوخت در حال ارائه خدمت به مردم هستند، گفت: متاسفانه جایگاه‌های سوخت از مکان‌هایی است که می‌تواند حلقه شیوع بیماری به دلیل نقل و انتقال پول و نازل بنزین باشد، از شرکت ملی سوخت که وابسته به وزارت نفت است درخواست می‌کنم تا برای ثبت نام همکاری کنند.

فرهادی تصریح کرد: باید تمهیداتی اندیشیده شود تا بلافاصله بعد از سوختگیری دستکش در درون سطل‌های زباله قرار بگیرد، هر گونه نقل و انتقال پول بابت سوخت رسانی باید متوقف شود، جایگاه‌های سوخت تحت هیچ شرایطی نباید پول دریافت کنند، اغلب جایگاه‌های سوخت مجهز به کارتخوان هستند، قسمت‌های تماس جایگاه‌های پمپ بنزین خیلی مختصر است یعنی ارتباط دستی بین نازل و پول را اگر بتوانیم کنترل کنیم می‌توانیم حلقه انتقال بیماری را کاهش دهیم.

وی با اشاره به اینکه تا ساعت ۲۴ پنج شنبه این سامانه باز است و پس از آن بسته می‌شود، گفت: پیش شرط اساسی شروع فعالیت و ادامه فعالیت ثبت نام در این سایت است، اطلاعات بهداشتی نزد وزارت بهداشت محرمانه می‌ماند بنابراین برای مقاصد دیگر همچون مالیات و دارایی استفاده نخواهد شد.

انتهای پیام/

20 / 20 معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت محسن فرهادی سامانه سلامت آخرین مهلت ثبت نام در سامانه سلامت میزان استقبال اصناف

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت محسن فرهادی سامانه سلامت معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ثبت نام در سامانه سلامت جایگاه های سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت از اعلام آمادگی وزارت بهداشت ایران برای همکاری در زمینه تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از وبدا، دکتر احمد نجاتیان در نشست تخصصی سلامت اجلاس ایران-آفریقا با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت ازجمله ایجاد ۱۶ هزار تخت بیمارستانی و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، شرکت‌های بیمارستان سازی و انجمن تخصصی مربوطه را یکی از ظرفیت‌های اساسی کشور برای صدور خدمات فنی و مهندسی در قالب ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی دانست.

وی در ادامه تاب‌آوری را از مؤلفه‌های اصلی نظام سلامت ایران عنوان کرد و گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران با ۶۰۰ هزار نیرو در شرایط و بحران‌های مختلف وظیفه تأمین، حفظ و ارتقای سلامت را به‌خوبی انجام داده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت، از برگزاری ۳۰ میلیون نفر ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت در وزارت بهداشت خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت‌های آموزشی ایران در حوزه سلامت توسط وزارت بهداشت و موسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت (معتمد) قابل‌گسترش در قاره آفریقا است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • اقدامات وزارت بهداشت برای افزایش امید و انگیزه دستیاران
  • کمبود نیروی پرستاری، یک‌ مسئله جهانی است
  • پرستاران بیشترین نقش را در زمینه سلامت جامعه دارند
  • تعداد پرستاران زن در ایران، 75درصد بیش از پرستاران مرد است
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان