Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-به گزارش آریا، در این بیانیه آمده است که این بخش‌ها، همه برنامه های خود را کنسل کرده‌اند و برگزار نخواهند شد.
از سوی دیگر قرار شده است بازار فیلم جشنواره جهانی کن 2020 از 22 تا 26 ماه ژوئن بر پلتفرم آنلاین برپا شود. این خبر را یکی از مسوولان بازار فیلم، «مارکت فیلم» جشنواره کن امروز 15 آوریل درپاریس به یک خبرنگار اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بازار آنلاین، باعث خواهد شد که دادوستد بازار جهانی فیلم به جریان افتد تا بخشی از نگرانی های حرفه‌ای های سینمای جهان را کاهش دهد. البته در روز 18 مارس گذشته بازار فیلم کن از احتمال برگزاری آن به شکل مجازی خبر داده بود. همچنین اگرچه هیات انتخاب بخش های اصلی کن (مسابقه، نوعی نگاه، سینه فونداسیون) و بخش‌های 15 روزکارگردانان و هفته منتقدین هنوز به کار انتخاب فیلمهای خود ادامه می‌دهند، اما قرار نیست فیلمهای برگزیده خود را اعلام کنند. زیر ا جشنواره به شکل رسمی فعلا به «کما » رفته است و دو بخش جنبی 15 روز کارگردانان و هفته منتقدین نیز برگزار نخواهند شد.
‌هیچ‌کس فعلا نمی‌داند که امسال، چه تاریخی قرار است این جشنواره به شکل باشکوه هرساله خود برگزار شود. آنچه صددرصد مسلم است، اینکه جشنواره کن 2020، نمی‌تواند فیلم‌های انتخابی امسال خود را برای سال آینده  2021 نگهداری کند، لذا تهیه کنندگان و ‌پخش کنندگان جهانی با مشکل بزرگی روبرو خواهند شد. آنها منتظر بازگشت سرمایه خود هستند و از سویی تا آن زمان هم جشنواره‌های دیگری برپا خواهند شد و ‌احتمالا بسیاری از همین فیلمها را نمایش خواهند داد. از هم اکنون تا سال آینده فیلم‌های بسیار دیگری نیز تولید خواهند شد که تازه تر خواهند بود و در مجموع ‌حجم بسیار این فیلم‌ها برای نمایش در فقط یک دوره جشنواره کن (ده تا دوازده روز) امکان‌پذیر نیست. باید منتظر خبرهای بعدی بود. سوال اینجاست که آیا جشنواره ونیز (2 تا 12 سپتامبر) به شکل همیشگی خود برپاخواهد شد؟ آلبرتو باربرا، مدیر جشنواره قبلا در مصاحبه ای گفته بود که جشنواره ونیز به شکل آنلاین برپا نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیانیه مشترک جشنواره کن لغو برگزاری آنلاین فیلم کن جشنواره کن خواهند شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم گفت: نخستین جشنواره خواندن و اختتامیه سومین جشنواره خوشنویسی دانش آموزان ابتدایی در سالن علامه امینی جهرم برگزار شد.
عبدالصمد یاسمی پور افزود: جشنواره خواندن که شامل گلستان خوانی، شاهنامه خوانی و متون کهن است با هدف تقویت و کسب مهارت دانش آموزان، قدرت بیان، روان خوانی، علاقه به مطالعه و آشنایی با زبان و ادبیات فارسی و ایجاد فرصت برای شناخت استعداد و توانایی دانش آموزان برپا شد.
وی افزود: در نخستین دوره جشنواره خواندن، بیش از ۳۰۰ اثر تولیدی به واحد آموزش ابتدایی ارسال شد که ۴۳ اثر منتخب به مرحله اختتامیه جشنواره و اجرا راه یافت  و از آنان تقدیر شد.
همچنین ۶۰۰ اثر خوشنویسی به جشنواره ارسال و از ۷۶ برگزیده ، تجلیل شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا حین برگزاری یک رزمایش زخمی شدند
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • برگزاری اولین جشنواره ی خوشنویسی امیرنظام گروسی
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن