Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، حتما خاطرتان هست که استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال قبل از بازی این تیم با پیکان، تهران را به مقصد کشورش ترک کرد. مدیران استقلال که در اردوی این تیم در هتل المپیک حاضر شده بودند امید داشتند استرا را به اردو برگردانند و حتی به منزل او رفتند منتهی تلاششان به نتیجه نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

روزنامه خبرورزشی به اقدام عجیب مدیران وقت استقلال بعد از این اتفاقات اشاره کرده و نوشته: برخی از مدیران باشگاه استقلال به صرافت افتادند تا از طریق مقامات بالاتر، شبانه مرد ایتالیایی را ممنوع‌الخروج کرده و با این راهکار، فعلاً مانع خارج شدن او از ایران شوند تا بتوانند سر فرصت (و البته با توجه به ممنوع‌الخروجی) از موضع بالا با او وارد مذاکره شوند، اما نقشه آن‌ها کاملاً نقش بر آب شد.

 

 

برای ممنوع‌الخروج کردن افراد حکم قضایی لازم است ولی عوامل قوه قضاییه با اتخاذ تصمیمی کاملاً درست و منطقی به هیچ عنوان با ممنوع‌الخروج کردن استراماچونی موافقت نکرده و چنین کاری را غیرقانونی تلقی کردند. مقامات قوه قضاییه در پاسخ به درخواست جلوگیری از خارج شدن استرا اعلام کردند این مربی از نظر قانونی جرمی مرتکب نشده که مانع خروجش بشوند. از طرف دیگر، انجام چنین کاری بدون آنکه فرد مرتکب جرمی شده باشد، باعث آبروریزی برای فوتبال ایران در مجامع بین المللی می‌شود به همین خاطر چنین کار غیرقانونی را انجام نمی‌دهند.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: استراماچونی بازیکن ورزشی استقلال ورزش فوتبال جام نیوز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد

علی خطیر، مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی اعضای هیات مدیره این باشگاه برکنار شد امروز برای جمع‌آوری وسایل خود به باشگاه رفت.

اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد

خبرنگار ایسنا مطلع شده است که پس از خروج خطیر از باشگاه استقلال، نماینده هلدینگ خلیج فارس طبقه چهارم و پنجم باشگاه را پلمپ کرده و اجازه تردد اعضای باشگاه را تا روز یک‌شنبه گرفت.

رسانه رسمی هلدینگ خلیج فارس امروز به صورت رسمی خبر برکناری علی خطیر را اعلام کرد.

منبع: ایسنا

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • ببینید | اتفاق عجیب در تمرین استقلال؛ هجوم هواداران به سمت بازیکنان!
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی را ممنوع الخروج کنیم؟
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی ‌را ممنوع‌الخروج کنیم؟!
  • اتفاقی عجیب که هواداران استقلال را شوکه کرد
  • واکنش عجیب خطیر بعد از شنیدن خبر برکناری‌اش
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • پایان کار خطیر در استقلال؛ 50 میلیارد تومان دردسر آفرین شد!
  • منوی عجیب رستوران وحید شمسایی؛ این غذا محبوب ممنوع است! + ویدئو