Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@14:35:51 GMT

تشکر یکی از مسافرین خبرنگار از واحد گردشگری اینترنتی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۱۴۲۲

مطلب زیر که توسط یکی از خبرنگار کشورمون در مورد وضعیت کورونا و تاثیرش بر خانواده ایشان در ایام عید بدست ما رسیده؛بسیار جالب است؛ با شما به اشتراک می گذاریم:

من و همسرم سال 97 رو سر کار بودیم و نتونستیم یه مسافرت درست و حسابی بریم. خب یه دختر خوشگل بابایی هم دارم که فقط 8 سالشه و خیلی دوست داشت ببرمش دریا رو ببینه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آذرماه امسال یعنی 98 تصمیم گرفتیم هر طوری شده نوروز رو خوش بگذرونیم. میخواستم ببرمش کل ایران بگردونمش ولی خب پس اندازم اونقدر نبود.بهرحال من کارمندم خانواده م هم این رو میدونن. شروع کردم قیمت تور و هواپیما و هتل رو دراوردم. دیدم باتوجه به بودجه م حداکثر میتونیم با هم سه روز مشهد بریم و دوروزم مثلا شمال بریم. اما یک اتفاق جالب دیدم یه سری از سایتها دارن هتل رو با تخفیف میدن. با خودم فکر کردم اگه بتونم هتل رو با تخفیف بگیرم بجاش اون هزینه ای که به سودم شده رو میتونم خرج ماشینم بکنم و سرویسش رو انجام بدم که بتونیم با ماشین خودمون بریم مسافرت. یک سایتی بود به نام هتل یار رفتم اونجا و دیدم هتل نوروز رو داره با تخفیف ارائه میده. هتل رو رزرو کردم و با حساب و کتابی که کرده بودم یه مقداری هم برای سرویس ماشین و هزینه خود سفر برام باقی موند.

اما اسفند که شد متوجه شدیم همه جا تعطیل هست. خب این خیلی بد بود. من پس انداز دو ساله م رو هم از دست داده بودم. از همکارام که تور ثبت نام کرده بودن پرسیدم اونا هم وضعیتشون بهتر نبود.دنیا رو سرم خراب شده بود حس شرمندگی هم داشتم که امسالم سفر کنسل شد تا اینکه یک خانمی بهم زنگ زد و خیلی محترمانه گفت که خانم جعفری یا همچین نامی هست. اسمش درست خاطرم نیست. گفت از سایت هتل یار مسئول پشتیبانی سفر من بوده و الان که این اتفاق افتاده و هتل ها کنسل شدن با اینکه پول به حساب هتل واریز شده، سایت خودش رو مسئول میدونه و ظرف 48 ساعت به حسابم کل پول رو برمیگردونن. انگار دنیا رو بهم داده بودن. نمیدونید وقتی حس میکنی همه پس انداز 2 سال کار کردنت در خطر هست چه حسی داری. البته تقصیر هیچ کس نبود ولی دم این سایت هتل یار گرم. برای همین توی نظرات داستانم رو گذاشتم که از این مجموعه  و همه مجموعه هایی که هوای من و امثال من رو دارن و تشکر کنم. دمتون گرم."

 

ما هم به نشانه تشکر از این  شرکت ارائه خدمات اینترنتی رزرو هتل با این تضمین که گارانتی بازگشت وجه وجود دارد رو معرفی  میکنیم . برای ورود به سایت هتل یار شما میتوانید هتل یار را سرچ کنید

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا جهش تولید شبکه اجتماعی شاد فیلم خروج سیامک شایقی وام یک میلیونی هتل یار گردشگری اینترنتی مسافر خبرنگار ویروس کرونا جهش تولید شبکه اجتماعی شاد فیلم خروج سیامک شایقی وام یک میلیونی هتل یار هتل رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آوارگان فلسطینی اینگونه از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا تشکر کردند | ببینید

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، طی روزهای اخیر دانشجویان دانشگاه های بزرگ و معروف در آمریکا برای حمایت از مردم فلسطین اقدام به تحصن در محوطه دانشگاه ها و مقابل کاخ سفید کرده اند که در ادامه خواهید دید.

منبع: شبکه خبری العالم

کد خبر 847611 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو خبر مهم اسرائیل ایالات متحده آمریکا فلسطین

دیگر خبرها

  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم اما رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • نمی‌توانیم به قهرمانی آسیا برسیم ولی رتبه خودمان را بالا می‌بریم
  • سالم غذا بخورید تا مدیون نباشید !/مسافرین «ماه» روی زمین کاشته می‌شوند
  • تشکر بانوان شهر زرند از پلیس برای اجرای طرح عفاف وحجاب
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • پیام تشکر کودکان آواره فلسطینی از دانشجویان سراسر جهان
  • آوارگان فلسطینی اینگونه از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا تشکر کردند | ببینید