Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@10:50:58 GMT

آمازون آرنا؛ نام جدید استادیوم تاتنهام

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۱۴۸۹

آمازون آرنا؛ نام جدید استادیوم تاتنهام

شرکت آمازون عزم خود را برای قرار گرفتن نامش بر ورزشگاه تازه‌ساز تاتنهام جزم کرده و رئیس باشگاه، دنیل لوی پیشنهادی 250 میلیون پوندی به آمازون ارائه کرده. 

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد درحالیکه چندین برند و کمپانی بزرگ برای قرار گرفتن نام‌شان بر ورزشگاه جدید و تازه‌ساز تاتنهام رقابت می‌کنند، شانس شرکت آمازون بیشتر از همه به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تاتنهام هنوز اعلام نکرده که برای نامگذاری ورزشگاه تازه‌ساز خود که ساخت آن نزدیک به 1 میلیارد پوند هزینه داشته، با کدام شرکت یا برند به توافق رسیده ولی به گزارش دیلی‌میل، شرکت بزرگ آمازون تمایل زیادی برای قرار گرفتن نامش بر استادیوم تاتنهام دارد و احتمال اینکه استادیوم تاتنهام به زودی به استادیوم آمازون تغییر نام داده شود بسیار بالا است.

 

بر اساس این گزارش، با اینکه به دلیل شرایط اقتصادی ناشی از اپیدمی کرونا دو طرف هنوز تا رسیدن به توافق نهایی فاصله دارند ولی دیلی‌میل به نقل از منابع خود مدعی شد که آمازون از بالاترین شانش برخوردار است. از جمله رقبای آمازون به نایک اشاره شده است.

 

 

دیلی‌میل در این گزارش مدعی است که دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام معتقد است می‌تواند با امضای قراردادی 10 ساله با آمازون، به ازای هر فصل 25 میلیون پوند بابت نامگذاری ورزشگاه دریافت کند و به این ترتیب در  طول این مدت 250 میلیون پوند به حساب باشگاه واریز خواهد شد. در صورت نهایی شدن چنین توافقی، این گران‌ترین قرارداد اسپانسری استادیوم در تاریخ فوتبال خواهد شد.

 

 

تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام دیلی میل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم های پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به یک شرط در استادیوم آزادی  برگزار می شود.

به گزارش مشرق، با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال که اکنون در صدر جدول قرار دارد و گزینه اول قهرمانی به حساب می آید، در هفته پایانی لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی قرار است در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

چنانچه پیش از برگزاری هفته پایانی تکلیف قهرمانی در لیگ برتر مشخص شده باشد و این عنوان به آبی ها رسیده باشد، سازمان لیگ طبق هماهنگی با باشگاه پیکان، این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل می کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • درخواست بایرن از هواداران: همه قرمزپوش باشید!‏
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • پرنده هواتزین (Hoatzin) یا مرغ بدبو آمریکایی (+عکس)