Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیمور باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  از تهیه ۲ دستگاه ضدعفونی کننده جهت پاکسازی محوطه و اتوبوس‌ها توسط انجمن صنفی شرکت‌های مسافری استان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در پایانه مسافری انقلاب زاهدان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمور باقری با بیان اینکه پایانه‌های مسافری استان به پیشنهاد ستاد مقابله با شیوع بیماری کرونا از ۲۵ فروردین ماه جاری بعد از حدود یک ماه تعطیلی بازگشایی شد، اظهار داشت: محوطه، محیط داخلی اتوبوس‌ها و البسه مسافران قبل از انجام هر سفر بین شهری توسط این دستگاه‌ها ضدعفونی می‌شوند تا مانع از شیوع بیماری در حین سفر شود.

 وی افزود: همچنین بر اساس برنامه ریزی انجام شده در تمامی اتوبوس‌های بین شهری سیستان و بلوچستان مواد ضدعفونی کننده توسط انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافری زاهدان تهیه و قرار داده شده تا بعد از هر توقف در بین مسیر، مجدداً داخل وسیله نقلیه و البسه مسافرین از هرگونه آلودگی ویروسی پاکسازی گردد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه عملیات ضدعفونی کردن پایانه‌های مسافری استان تا زمان ریشه کن شدن ویروس کرونا با همکاری شبکه بهداشت و درمان و شهرداری‌ها استمرار خواهد داشت، تصریح کرد: رعایت فاصله مناسب بین مسافران، نصب بنر‌های آموزش در پایانه ها، تاکید به استفاده از بطری‌های آب یکبار مصرف به جای لیوان، از جمله موارد ابلاغ شده به شرکت‌های حمل و نقل مسافری استان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل کرونا ویروس مسافری استان حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • گرما موجب افزایش افسردگی و خشونت
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!