Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@14:45:09 GMT

بلایی که سر ۱۵ هوادار کلمبیایی در آرژانتین آمد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۱۷۰۲

بلایی که سر ۱۵ هوادار کلمبیایی در آرژانتین آمد

تعصب و علاقه این هواداران، بلای جان آن‌ها شده است. 

به گزارش مشرق، برنامه ۱۵ تن از هواداران ایندیپندینته مدلین خیلی ساده بود؛ آن‌ها فقط می‌خواستند به ورزشگاه تاریخی لا بومبونرا واقع در بوینس آیرس سفر کنند تا شاهد تقابل تیم‌شان با بوکا جونیورز در دیداری از مرحله گروهی کوپا لیبرتادورس باشند. و همین کار را هم انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:

بازمانده فاجعه هیلزبورو قربانی کرونا شد +عکس

شما گزارش AP را می‌خوانید: اما سپس پاندمی ویروس کرونا از راه رسید. یک ماه پس از آن رویداد، این هواداران در هتلی ساده در پایتخت آرژانتین به سر می‌برند. آن‌ها از مقامات کلمبیایی گله مند هستند.

این صحبت‌های آنجلو تابوردا است؛ یکی از همین هواداران که به نمایندگی از بقیه، در مصاحبه‌ای تلفنی با آسوشیتد پرس شرکت کرده است. 

آن مسابقه در روز دهم مارس با برد ۳-۰ بوکا جونیورز به پایان رسید. این دسته از هواداران تلاش کردند از راه بولیوی و برزیل به خانه برگردند ولی وقتی می‌خواستند از مرز بولیوی عبور کنند، به دستور رییس جمهور آلبرتو فرناندز، مرزها بسته شد. آن‌ها از تاریخ ۲۰ مارس در قرنطینه اجباری حضور دارند. آن‌ها ۱۵ روز را در شهر مرزی لاکویاکا سپری کردند؛ جایی که به گفته تابوردا کتک خوردند و از اموال‌شان سرقت شد. سپس با اتوبوسی راهی پایتخت شدند ولی هنگام ورود به بوینس آیرس، پلیس به دلیل آنکه خودروی آن‌ها مجوز ورود نداشت، جلوی آن‌ها را گرفت. 

تست ابتلای همه آن‌ها به کووید-۱۹ منفی بوده است. حالا آن‌ها هر روز جلوی پنجره هتل می‌آیند، تتوهای خود و لباس تیم محبوب‌شان را به رخ می‌کشند و باعث نارضایتی همسایه‌ها از سر و صدای خود شده‌اند. قرنطینه آن‌ها دو روز دیگر به پایان می‌رسد. تابوردا می‌گوید به آن‌ها گفته‌اند باید تا فردا اینجا بمانند ولی مشخص نیست پس از آن چه اتفاقی خواهد افتاد. 

منبع: طرفداری

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید فوتبال کلمبیا ویروس کرونا آرژانتین هواداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی خطیر: کادرفنی شایسته‌ای داریم؛ هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال هستم!

علی خطیر پس از برکناری‌اش از مدیرعاملی استقلال پیامی منتشر کرد.

طرفداری | علی خطیر سرانجام از مدیرعاملی استقلال برکنار شد.

علی خطیر پس از پایان همکاری با استقلال در پیامی نوشت:

به نام تنها دادگر هستی. هواداران عزیز استقلال ایران با سلام؛ امروز، پس از ۱۰ ماه پرفشار که به عنوان نماینده شما عزیزان در ساختمان آبی فعالیت داشتم، خدا را شاکرم که با تلاش های شبانه روزی مجموعه استقلال و کادرفنی شایسته، بازیکنان متعصب و حمایت شما عزیزان، در نبردی بزرگ در آستانه کسب عنوان ارزشمند دیگری در ویترین پرافتخار باشگاه محبوب مان هستیم.

با تبریک و آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی جدید و مجموعه بزرگ هلدینگ خلیج فارس، از هم اکنون برای ۵ فینال باقیمانده، هم قسم می شویم تا به زودی هلهله و غریو شادی آبی های متعصب، همه جا طنین افکن شود.

از همه همکاران در صف و ستاد، از اهالی رسانه تشکر می کنم و از همه هواداران طلب حلالیت دارم که اگر قصوری در این مدت بوده، بر من ببخشایند.

با نهایت احترام و ارادت

علی خطیر

هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال عزیز

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • وقاحت که در آزادی رخ داد توهین به همه زنان بود
  • بیانیه تند و بی سابقه پرسپولیس علیه سپاهان
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • تیپ سرخپوستی عجیب هوادار زن پرسپولیس
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • بی‌تحرکی چه بلایی سر پاها می‌آورد؟
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • علی خطیر: کادرفنی شایسته‌ای داریم؛ هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال هستم!
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!