Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@03:51:51 GMT

مالک برشا: به خاطر فوتبال با افتخار به سری ب می‌روم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۶۲۱۷۵۰

مالک برشا: به خاطر فوتبال با افتخار به سری ب می‌روم

مالک باشگاه ایتالیایی برشا می‌گوید اگر در نتیجه لغو سری آ به دلیل بحران کرونا، حتی تیمش به دسته پایین‌تر سقوط کند او به خاطر فوتبال این تصمیم را خواهد پذیرفت.

به گزارش "ورزش سه"، مالک باشگاه ایتالیایی برشا، ماسیمو سلینو که در  لیگ سری آ حضور دارد چندی پیش اعلام کرد در صورت ادامه پیدا کردن این رقابتها تیمش را به میدان نخواهد فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حالا بار دیگر بر مواضع خود پافشاری کرده و می‌گوید در صورتیکه به دلیل بحران کرونا، سری آ به کلی لغو شده و تیمش به دسته پایین‌تر سقوط کند، به خاطر نجات فوتبال کوچکترین اعتراضی نخواهد کرد و درحالیکه سرش را بالا گرفته به سری ب خواهد رفت.

 

 

این در حالی است که هنوز مشخص نشده که آیا فصل جاری سری آ در ماه‌های آتی از سر گرفته و کامل می‌شود یا به کلی لغو خواهد شد. سلینو اخیرا گفته بود که به بازیکنانش اجازه حضور در میادین را نخواهد داد مگر اینکه از سلامت آنها کاملا مطمئن شود. او حالا می‌گوید حتی اگر قرار باشد به این دلیل به سری ب سقوط کند با افتخار این را خواهد پذیرفت.

 

مالک برشا در این باره گفت:" فیفا و کمیته ملی المپیک ایتالیا می‌خواهند لیگ همینجا تمام شد. همه این اصرارها از طرف فدراسیون فوتبال ایتالیا است. ما شاهد یک تراژدی هستیم. من در برشا زندگی می‌کنم و شاهد مصیبت‌هایی هستم که نمی‌توان به زبان آورد. من می‌ترسم به باغچه خانه خودم بروم چه برسد به قدم زدن در بیرون از خانه. برای همین است که از شرایط اینقدر عصبانی هستم".

 

 

برشا در حال حاضر در قعر جدول سری آ قرار دارد و در صورت لغو فصل جاری، به دسته پایین‌تر سقوط خواهد کرد. ولی سلینو می‌گوید برای حفظ فوتبال و سلامت بازکینانش، چنین اتفاقی را به افتخار خواهد پذیرفت.

 

او در این باره گفت:" اگر لازم باشد برای نجات فوتبال برشا سقوط کند، من این سقوط را می‌پذیرم و در حالی که سرم را بالا گرفته‌ام به سری ب می‌روم. خیلی‌ها پشت مشکلات اقتصادی پنهان شده‌اند ولی من اینطور نیستم".

 

برشا ویروس کرونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برشا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۶۲۱۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«افتخار به حجاب» + فیلم

رهبر انقلاب در بیاناتی به افتخار ایرانیان به حجاب زنان اشاره و تاکید کردند که زنان ما با حجاب اسلامی خود توانسته‌اند در عرصه‌هایی چون عملی، ورزش، شغل، خانه داری و ... به بالاترین درجات برسند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • داور مشهور: به‌خاطر گارد افتخار رئال محروم شدم!
  • نکونام: حضور یک نفر در استقلال باعث افتخار است | نمی‌توانند به من بگویند همیشه بیا
  • مدیرعامل هوادار: امتیاز تیم ما فروخته نمی‌شود
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • خرید باشگاه هوادار یک شایعه تبلیغاتی بود!
  • «افتخار به حجاب» + فیلم
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی
  • روزگار سیاه فوتبال خوزستان، تیره‌تر از رنگ نفت؛ محکوم به سقوط!